معاون فرماندار تفرش: تولید و کارآفرینی در تفرش نیازمند تقویت است

پایگاه خبری تفرش:

فرمانداری

معاون فرماندار تفرش گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی و اشتغال در این شهرستان باید سرمایه گذاری های بخش خصوصی را در راستای حمایت از تولید و کارآفرینی سوق دهیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تفرش، سعید مویدی در جلسه بررسی مشگلات شهرک صنعتی شهرستان تفرش اظهار کرد: شهرستان تفرش در جذب سرمایه گذاران صنعتی به سبب موقعیت جغرافیایی و نداشتن زیر ساختهای صنعتی مناسب ، ضعیف بوده وبسیاری از سرمایه گذاران پس از مراجعه منصرف می شوند.

معاون فرماندار تفرش تصریح کرد: با توسعه این شهرک امکان جذب سرمایه گذاران درون و برون شهرستانی افزایش می یابد که این مهم نیازمند توسعه زیرساخت های شهرک است.

وی افزود: تامین زیر ساخت های مناسب مانند آب و برق و گاز در این شهرک سبب جذب سرمایه گذاران می شود.

مویدی به ارائه خدمات زیر ساختی در این شهرک تاکید کرد و گفت: ایجاد اشتغال در هر منطقه ای سبب جلوگیری از مهاجرت و توسعه شهری می شود که رسیدن به این مهم همکاری بیشتر مسئولین استانی و شهرستانی را می طلبد.

وی افزود: نبود زیر ساخت های مناسب در شهرستان تفرش سبب جذب ضعیف سرمایه گذار و در نتیجه ضعف در توسعه شهرستان شده است.

پایبند نبودن تعدادی از سرمایه گذاران به تهدات خود

مدیر فنی و اجرایی شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی  در این جلسه گفت: سرمایه گذاران مستقردر این ناحیه که در سال های ابتدایی تشکیل این ناحیه از جهاد زمین گرفته اند، باید  قرار داد خود را به شهرک صنعتی تبدیل کنند که بیش از 30درصد آنها هنوز انجام نداده اند.

محمد علی میر عظیم افزود: فعال نبودن تعدادی از واحدها و نداشتن امکانات مطلوب در این شهرک از مهمترین مشکلات شهرک صنهتی شهرستان تفرش است.

وی با اشاره به مشکلات زیر ساختی این شهرک افزود: توسعه این شهرک صنعتی نیازمند تامین زیرساخت های لازم مانند آب و برق و گاز و تلفن است که با همکاری و هماهنگی در سطح شهرستان این مشکلات برطرف می شود.

مدیر فنی و اجرایی شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی تصریح کرد: سرمایه گذاری در بخش های اقتصاد و توانمندسازی زندگی مردم تنها راه علاج در غلبه بر مشکلات اجتماعی و فرهنگی است که در این زمینه سرمایه گذارن افسران تحولات اقتصادی و فرهنگی هستند.

میرعظیم افزود: افزایش برق رسانی به شهرک و اختصاص بیش از دو لیتر آب در هرثانیه در صورت تاسیس واحد صنعتی جدید و پیگیری انجام طرح تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:فرمانداری تفرش,, | 19:52 | نویسنده : میثم اله وردی |