پروژه 33 واحدی مسکن محرومان تفرش کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

خبرگزاری فارس: پروژه 33 واحدی مسکن محرومان تفرش با حضور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی کلنگ‌زنی شد.

خبرگزاری فارس: پروژه 33 واحدی مسکن محرومان تفرش کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ظهر امروز طی مراسمی با حضور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی، امام جمعه، فرماندار تفرش و جمعی از مسئولان محلی کلنگ احداث پروژه 33 واحدی مسکن محرومان تفرش بر زمین زده شد.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی در این مراسم مشارکت در تامین سرپناه مطمئن برای نیازمندان و محرومان را یکی از کارهای خیر و دارای اجر و ثواب معنوی دانست و گفت: خیرین نیکوکار طی سال‌‌های اخیر مشارکت ارزنده‌ای در ساخت مسکن محرومان داشته‌اند؛ هر چند این مشارکت‌ها تاثیر مطلوبی در ساخت پروژه‌های مسکونی ویژه محرومان داشته است، اما برای توسعه بیشتر این فرهنگ و اقدام خیرخواهانه همه باید تلاش کنند.

محمدرضا رضافرح افزود: ساخت مسکن محرومان هم‌اکنون در اکثر شهرستان‌های استان با سرعت در حال انجام بوده و مشارکت خیرین در این امر مهم ستودنی است.

وی با تاکید بر اینکه برای موفقیت در امر ساخت مسکن محرومان، همکاری دستگاه‌های دولتی و مشارکت خیرین بسیار حائز اهمیت است تصریح کرد: با توجه به نیاز قشر محروم از مسکن ضروری است که افراد متمکن و دارای توان مالی در تامین سرپناه نیازمندان مشارکت کرده و در این امر خیر از یکدیگر سبقت بگیرند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی با اشاره به مشخصات پروژه 33 واحدی تفرش گفت: این پروژه در زمینی به مساحت 2 هزار و 200 متر در قالب 11 قطعه 200 متری به استعداد 33 واحد مسکونی با متراژ 60 مترمربع از محل اعتبارات حساب 100 امام (ره) احداث خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 15:53 | نویسنده : میثم اله وردی |