معاون فرماندار تفرش: رفع ترافیک اولویت کاری مدیریت شهری در تفرش است

پایگاه خبری تفرش:

 معاون فرماندار تفرش رفع معضل ترافیک را یکی از برنامه های اصلی شهرداری در راستای تسهیل در رفت و آمد مردم دانست و بر رفع آن در سطح شهر تفرش تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تفرش، سعید مویدی در جلسه شورای ترافیک شهرستان تفرش با اشاره به ضرورت رفع مشکلات ترافیکی در این شهرستان اظهار کرد: باید اقدامات اساسی جهت بهبود تردد در  بلوار خلیج فارس اندیشیده شود تار انندگان به راحتی و به دور از خطرات جانی از این مسیر تردد کنند.

وی افزود: باید اقدامات اساسی در جهت بهبود تردد در بلوار خلیج فارس انجام شود و این بلوار و رفع مشکلات ترافیکی آن مورد توجه جدی قرار گیرد.

مویدی افزود: توجه به ورودی های مسکن مهر با تلاش اداره راه و شهرسازی، هلال احمرو درنظرگرفتن پمپ بنزین در طراحی پروژه های مربوط به این بلوار ضروری است. 

معاون فرماندار تفرش با اشاره به اقدامات بعدی در این باره گفت: جدول گذاری اطراف این بلوار از مواردی است که پس از تعیین مسیر توسط پلیس راهور اجرایی می شود.

شهردار تفرش در این جلسه با اشاره به احداث میدان کاریابی و تسریع در روند توسعه مدیریت شهری تفرش،گفت: کار احداث میدان کاریابی آغاز شده ودر 20خرداد ماه به مدت 11 ساعت تردد در این میدان به  سبب انجام فعالیتهای ساخت میدان ممنوع بوده و رانندگان باید از مسیرهای دیگری اقدام به تردد کنند. 

میثم صابری با اشاره به پیچ موجود در خیابان شهدا افزود: پیچ خیابان شهدا، پیچ تند و حادثه خیزی است که باید با همکاری خانواده های ساکن در این مکان ، مشکل مذکور را برطرف کنیم. 

وی تصریح کرد: انجام مطالعات بیشتر درباره احداث میدان یا دور برگردان در بلوار خلیج فارس ، اصلاح درختان بلوارهای سطح شهر جهت افزایش دید عابرین پیاده از مهمترین پیشنهادات و مصوبات این جلسه است.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:پایگاه خبری تفرش,فرمانداری تفرش,سعید مویدی, | 19:47 | نویسنده : میثم اله وردی |