اجرای بیش از ۱۰ ویژه برنامه در سالگرد ارتحال امام(ره) در تفرش

پایگاه خبری تفرش:

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تفرش گفت:همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و ایام ۱۴خرداد بیش از ۱۰ویژه برنامه های فرهنگی به این مناسبت در این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش  پایگاه خبری تفرش ، حجت الاسلام میثم فیروز جایی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در تفرش، با اشاره به شخصیت والا و ارزشمند امام خمینی(ره) اظهار کرد : حضرت امام خمینی (ره) بهترین الگو برای مسلمان جهان در طول اعصار مختلف است.

وی افزود: ایشان مصداق کامل سوره مجادله است و تمامی قدم های خود را برای رضایت خداوند مستحکم می کرد.

حجت الاسلام فیروزجایی بر الگوگیری جوانان از شخصیت دینی و سیاسی امام خمینی(ره) تاکید کرد و گفت : گامی که در مسیر زندگی ایشان و با چراغ هدایت امام برداشته شود تاثیر گذار و ماندگار است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی تفرش با اشاره به قیام حضرت امام(ره)، افزود : قیام امام خمینی (ره) که به نام قیام روح الله نامیده شده یکی از ارکان مهم در اسلام است و بعثت رسول الله، نصب ولی الله، قیام ثارالله، انقلاب روح الله، ظهور بقیه الله، از اراکان مهم اسلام است.

وی قیام حضرت امام خمینی(ره)  را زمینه ساز ظهور بقیه الله عنوان و  تصریح کرد: ماهم وظیفه داریم در این برهه زمانی نسبت به حفظ دستاوردهای قیام امام (ره)تمام تلاش و سعی خود  را در سپردن انقلاب به صاحب اصلی آن به کار گیریم.

رییس کمیته فرهنگی و مراسم ستاد ارتحال امام خمینی (ره) در تفرش افزود: اعزام روحانی و مبلغ به مساجد روستاها و مراکز دهستانها از طرف دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم به مناسبت ارتحال امام ، اجرای مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در شهرک امام (ره)همزمان با نماز مغرب و عشای روز 13خرداد، اجرای مراسم در جهاد کشاورزی ، نشست مجمع الذکراین در مسجد صاحب الزمان در 15خرداد ، برپایی نمایشگاه خوشنویسی از اشعار امام (ره) در سالن ارشاد ،ختم قرآن و صلوات ، نصب 60مورد پرچم و بنر در سطح شهر ، توزیع 1000برگ  پوستر از تمثال امام (ره) در سطح شهرستان را از مهمترین برنامه فرهنگی این کمیته در تفرش است.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:پایگاه خبری تفرش,سازمان تبلیغات تفرش,حجت الاسلام فیروزجایی, | 18:41 | نویسنده : میثم اله وردی |