نماینده مجلس: اعتبار سال جاری آشتیان به صورت هدفمند هزینه می شود

پایگاه خبری تفرش:

نماینده مردم  تفرش ، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی گفت:اعتبار سال جاری شهرستان آشتیان به صورت برنامه ریزی شده و هدفمند هزینه خواهد شد.

 

ˈ

به گزارش  پایگاه خبری تفرش ،عباس صلاحیˈ روز شنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان آشتیان افزود: اعتبار سال جاری شهرستان آشتیان با کاهش 30 درصدی روبرواست.

وی اضافه کرد: امیدواریم با برنامه ریزی دقیق مسوولان شهرستان و با همکاری آنان بتوان از این میزان اعتبار نیز به نحو احسن استفاده کرد.

نماینده مردم  تفرش ، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی تکمیل پروژه های نیمه تمام را از اولویت های بودجه بندی شهرستان دانست و اظهار کرد: خواست مردم شهرستان نیز رسیدگی به پروژه های نیمه تمام است.

وی، اصلاح نقاط حادثه خیز محور های مواصلاتی شهرستان را امری مهم عنوان کرد و گفت: امیدواریم با برنامه ریزی صحیح و اصلاح جاده ها از بروز خطرات جدی برای مردم و مسافران عبوری جلوگیری شود.

دکتر صلاحی در ادامه از ارتقاء سطح کیفی کتابخانه های شهرستان آشتیان خبر داد و افزود: با توجه به عالم پرور بودن شهرستان و متدین بودن مردم، انتظار از کتابخانه های آشتیان بسیار زیاد است و باید با تجهیز آنها گام خوبی در زمینه فرهنگ در این شهرستان برداشته شود.

وی اظهار کرد: با توجه به تلاش های صورت گرفته،مبلغی برای تکمیل مجتمع فرهنگی سید جلال الدین آشتیانی این شهرستان اختصاص داده می شود که تا پایان سال جاری از این مرکز بهره برداری شود.

فرماندار آشتیان نیز در این نشست رقم اعتبارات این شهرستان در سال 93 را 18 میلیارد ریال عنوان کرد که 2.1 درصد اعتبارات استان مرکزی است.

ˈمحمود حسنیˈ افزود: با توجه به نام گذاری امسال به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، بیشتر این اعتبار به پروژه های اقتصادی و فرهنگی اختصاص داده شد.

فرماندار آشتیان ادامه داد: تکمیل پروژه های نیمه تمام از جمله مجتمع فرهنگی علامه آشتیانی، مرکز دارالقرآن کریم و دیگر مراکز فرهنگی شهرستان از اولویت ویژه ای برخوردارند.

وی اظهار کرد: این بودجه در بخش های بهداشت و درمان، آب و فاضلاب، کشاورزی و منابع طبیعی، شهرک های صنعتی، حمل و نقل و راه، شهرداری و بهبود عبور و مرور، اجرای طرح های هادی روستایی و تکمیل پارک میرزا حسن آشتیانی اختصاص می یابد.

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:پایگاه خبری تفرش, نماینده تفرش,تفرش,تفرش, | 17:1 | نویسنده : میثم اله وردی |