حاشیه های بازدید محسن هاشمی از دانشگاه آزاد تفرش

پایگاه خبری تفرش:

در حاشیه بازدید معاون عمرانی دانشگاه آزاد از دانشگاه آزاد تفرش ۸ خرداد دانشجویان این واحد دانشگاهی با امضای طوماری حمایت خود را از مدیر این واحد اعلام کردند.

 

 

به گزارش  پایگاه خبری تفرش به نقل از ندای تفرش دکتر حسن صابری -رئیس  دانشگاه آزاد تفرش طی جلسه ای در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد در تهران رکنار و دکتر شفیعی نژاد که یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاهی در ساوه است به این مقام منتصب می شود.

نماینده مردم تفرش ، فراهان ، آشتیان نیز در گفتگو با خبرنگار ندای تفرش در این رابطه تصریح کرد : این برکناری ها بازی سیاسی است و صرفاً به خاطر عملکرد نا مطلوب نیست .

به نقل از ندای تفرش در رابطه با برکناری صابری همچنین یکی از مسئولین گفت : دکتر صابری به خاطر اجرای عدالت ،عدم قبول خواسته های نامعقول و مخالفت با استخدام های نامعقول منطقه  ،اجرای قوانین که به ضرر برخی ها بود،مقابله در برابر پرداخت های نامعقول ،عدم ریخت و پاشهای اضافه ای که قبل از ایشان بوده و در زمان تصدی دکتر صابری این مقوله کمرنگ شد، برکنار شد.

 بنا بر این گزارش دو روز بعد از اعلام برکناری این مسئول، " حسن صابری" رییس دانشگاه آزاد تفرش در مصاحبه با خبرنگار اجتماعی ندای تفرش گفت : طی تماس تلفنی که از دبیر منطقه ۵دانشگاه آزاد اسلامی شده است برکناری ام  لغو شده و تا پایان حکم سرپرستی ام یعنی پایان تیرماه در این سمت هستم .

 

 شایان ذکر است دیدار محسن هاشمی از پروژه های عمرانی دانشگاه  های آزاد استان بدون حضور مسئولین استانی و حتی شهرستانی در شهرستان ها صورت گرفت.

همچنین در دیدار در دانشگاه آزاد تفرش نیز به جای مطرح شدن مشکلات دانشگاه،با اصرار مسئولین این واحد سکوت جای تمام سئوال و جواب ها را گرفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 14:14 | نویسنده : میثم اله وردی |