معاون عمرانی دانشگاه آزاد: اتمام طرح‌های نیمه‌تمام مهمترین اولویت دانشگاه آزاد است

پایگاه خبری تفرش:

محسن هاشمی معاون عمرانی دانشگاه آزاد

معاون عمرانی سازمان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اتمام طرح های نیمه تمام در واحدهای دانشگاهی مهمترین اولویت دانشگاه آزاد است.

 

به گزارش  پایگاه خبری تفرش به نقل از خبرگزاری تسنیم از تفرش، محسن هاشمی در آئین افتتاح یک طرح خدماتی در دانشگاه آزاد تفرش با اشاره به موقعیت دانشگاه آزاد تفرش اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی تفرش با موقعیت جغرافیایی مناسب و دراختیار داشتن 22هکتار فضا از مهمترین واحدهای دانشگاهی در استان مرکزی است.

وی افزود: در چهارچوب سیاستهای واحد عمرانی دانشگاه آزاد بازدید دوره ای از واحدهای دانشگاهی در استان ها از دیروز در استان مرکزی بازدید از 10 واحد انجام شده و واحد آشتیان و ساوه مقصد نهایی این بازدیدها در استان مرکزی است.

معاون عمرانی سازمان دانشگاه آزاد تصریح کرد: بیش از یک میلیون و 600هزار متر مربع پروژه های عمرانی دانشگاه آزاد در قالب سلف سرویس ، آموزشی ، خوابگاه ، محوطه سازی،  آمفی تاتر ، مسجد ،ورزشی در حال ساخت است و به دلیل تورمی که در دوسال اخیر بوده و قیمتهای پروژه ها اغلب ثابت بوده ،دچار مشکل شده و متوقف شده است.

وی بر اتمام طرح های نیمه تمام تاکید کرد و گفت: تسویه حساب با پیمانکاران و درنظر گرفتن اعتبار برای طرح ها از مهمترین راهکارهای اتمام طرح هایی است که 50درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند.

هاشمی تصریح کرد: دومین اولویت دانشگاه آزاد تجمیع واحدهایی است که ساختمان پراکنده دارند و بیش از 53 واحد پراکنده در تهران است که با درنظر گرفتن اعتیار در یک مکان تجمیع می شوند.

وی افزود: اعتبار تجمیع واحدها بسیار بالاست که با تصویب هیئت امنا دانشگاه آزاد از اموال دانشگاه و زمین ها و امکاناتی که در اختیار خود دانشگاه است به نقدینگی تبدیل و مورد استفاده قرار می گیرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 18:12 | نویسنده : میثم اله وردی |