توسعه آموزش های همگانی و تخصصی امداد و نجات در استان مرکزی

پایگاه خبری تفرش:

سلیمی هلال احمر مرکزی

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: از اولویت های جمعیت هلال احمر در استان مرکزی توسعه و ارتقاء آموزش های تخصصی به منظور کاهش اثرات بلایای طبیعی در استان است.

به گزارش  پایگاه خبری تفرش به نقل از  خبرگزاری تسنیم از تفرش، مرتضی سلیمی بعد از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی پایگاه امداد گردنه گیان تفرش که با حضور رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر کشور و نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس برگزار شداظهار کرد: طرح های بهره برداری شده در تفرش شامل انبار امدادی با زیربنای 1200 متر مربع و با اعتبار پنج میلیارد و 500 میلیون ریال و امداد سرای هلال احمر شهرستان تفرش به ظرفیت 20 نفر و با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال است که ساخت و تجهیز آنها در مدت زمان 9 ماه انجام شده است.

وی افزود: مایحتاج ضروری انبار امدادی هلال احمر تفرش در 22 قلم با 25 میلیارد ریال اعتبار و با هدف تامین نیازهای فوری حادثه دیدگان احتمالی حوادث تامین شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی تصریح کرد: عملیات اجرائی 2طرح عمرانی شامل مرکز فیزیوتراپی و پایگاه امداد جاده ای گردنه گیان تفرش نیز آغاز شده که اعتبار نخست ساخت آن 5میلیارد ریال است.

سلیمی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان تفرش گفت: تفرش دارای ظرفیت های خوبی در امداد و نجات و جوانان بوده و باید این ظرفیت خوب را تقویت کرد. 

وی افزود: جمعیت هلال‌احمر وظیفه خطیر و نقش آفرینی را در صحنه‌های بین ‌المللی دارد که محدود به یک کشور نمی‌شود و هر کجا حوادثی طبیعی یا غیر طبیعی اتفاق می‌افتد پیشگامان حضور در صحنه امدادگران هلال‌احمر هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی تصریح کرد: حضور به موقع مسئولان و امدادگران در صحنه حوادث التیامی دردهای خانواده‌ها و افراد حادثه‌دیده است که  اگر با فعالیت و تلاش همراه باشد دارای ارزش است پس باید بکوشیم تا ضمن حضور به موقع در صحنه و استفاده از ظرفیت‌ها، خسارت‌ها و ضرر و زیان هر حادثه را کاهش دهیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 18:59 | نویسنده : میثم اله وردی |