فرماندار تفرش خبر داد اختصاص۳۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی به شهرستان تفرش

پایگاه خبری تفرش:

اردلان راد/ فرماندار تفرش

 فرماندار تفرش گفت: اعتبار عمرانی امسال شهرستان تفرش ۳۰ میلیارد ریال است که در مقایسه با سال قبل ۳۰ درصد کاهش داشته است.

 

به گزارش پایگاه خبری تفرش به نقل از خبرگزاری تسنیم از تفرش، بهروز اردلان راد در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان تفرش اظهار کرد: اعتبارات در نظر گرفته شده برای این شهرستان در مقایسه با سال گذشته30درصد کاهش داشته و این مختص به شهر تفرش نیست و کل اعتبار ابلاغی دولت و مصوبه مجلس در مقایسه با سال گذشته کاهش داشته است.

وی افزود: مدیران دستگاه های اجرائی تفرش باید در سایه تدبیر، برنامه ریزی و اولویت گذاری بر اقدامات و طرح ها از این اعتبارات نهایت بهره وری را حاصل کنند.

فرماندار تفرش تصریح کرد: اولویت امسال در حوزه عمرانی بر تکمیل طرح های با پیشرفت فیزیکی بالا است و مدیران دستگاه های اجرائی باید از آغاز طرح های جدید و دیربازده بپرهیزند.

اردلان راد با اشاره به پروه های اولویت دار تفرش گفت: تکمیل استخر تفرش، پروژه های آبرسانی روستایی، راهسازی و تکمیل عملیات اجرائی مصلی تفرش از اولویت های مهم در تخصیص اعتبارات عمرانی است.

وی افزود: ایجاد فرصت شغلی به میزان تسهیلات بانکی و پرداخت آنها در زمان مقرر شده و شرایط مناسب وابسته است که اگر شرایط مهیا شود، به طور قطع وضعیت کسب و کار شهرستان بهبود می یابد.

فرماندار تفرش با تأکید بر اینکه تلاش و اولویت کشور اشتغا‌ل‌زایی است، گفت: در صورتی که کارخانه‌های موجود در شهرستان ظرفیت خود را افزایش دهند و سرمایه‌گذاری‌های کوچک و بزرگ تأمین شود به طور قطع علاوه بر سهمیه تعیین شده امکان ایجاد شغل‌های بیشتر و فراتر عمل کردن موجود است.

اردلان راد تصریح کرد: ایجاد اشتغال در کشور و شهرستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تلاش ما نیز بر همین امور تمرکز دارد.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:پایگاه خبری تفرش,فرماندار تفرش, | 18:41 | نویسنده : میثم اله وردی |