پایگاه خبری تفرش:

جلسه مجمع عمومی هیئت مدیره مرکز نگهداری سالمندان بانو نسیبه شهرستان تفرش  با حضور معتمدین محلی، نماینده شهرستان ،مسئولین استانی در فرمانداری تفرش تشکیل شد.


به گزارش پایگاه خبری تفرش به نقل از ندای تفرش ، " زهرا امینی " گفت : این مرکز 16سال است به صورت هیئت امنایی اداره و تاکنون 4دوره هیئت مدیره عوض شده است و توانسته با جذب کمکهای مردمی و خیرین  امورات خود را اداره نمایند
رییس اداره بهزیستی تفرش  با اشاره  به افزایش تعداد مددجویان در سالهای اخیر ،افزود :  با فعالیت خوب هیئت مدیره در سالهای گذشته توانسته  40نفر مددجو  را پذیرش کند

" بهروز اردلان راد " گفت : مرکز نگهداری بانو نسیبه محل تامین آسایش و خدمت به اعضایی از خانواده  ما است که خدمت به این مرکز انعکاس حس مادر دوستی و انسان دوستی مردم نوعدوست تفرش را به نمایش خواهد گذاشت .

وی هزینه نگه داری هر سالمند را بالغ بر 1میلیون تومان دانست و گفت : هزینه های این مرکز افزایش و هر مددجو بالای 1میلیون تومان هزینه نیاز دارد  که باید هیئت مدیره به صورت جدی پای کار بوده و با جذب کمکهای مردمی مشکلات این مددجویان را برطرف کنند .

فرماندار تفرش خطاب به کاندیدای هیئت مدیره گفت : کاندیدها برای کسب رضایت خداو با گذاشتن وقت ، گرفتار نشدن در حاشیه های بی اهمیت ،تقویت رابطه با خیرین ودرجایگاه قانونی خودشان فعالیت کنند .


" عباس صلاحی " گفت : سازمان بهزیستی از نهادهای حمایتی دولتی است که از بودجه عمومی و کمکهای مردمی برای برطرف کردن نیازهای مددجویانش استفاده می کند .


وی  ادامه داد :کمکهای مجلس به سازمان بهزیستی در سال 93افزایش یافته است و لوایح تکمیلی در حمایت از حقوق معلولین در حال بررسی است.


نماینده مردم تفرش ، فراهان ، آشتیان خطاب به کاندیدا اظهار داشت : افراد پس از انتخاب  ، یک هیئت امنا قوی را تشکیل داده و در جذب حمایتهای مردمی فعال باشند .
تا بتوانند مشکلات این مددجویان را برطرف کنند .

در این جلسه  پس از رای گیری ، دکتر صلاحی ،مصطفی ایلخانی ،مجتبی معصومی ،بتول رجبی ، دکتر کلایی به عنوان اعضای هیئت مدیره جدید معرفی شدند .  

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 13:49 | نویسنده : میثم اله وردی |