آغاز طرح نظام سلامت در تفرش

پایگاه خبری تفرش:

به گزارش  پایگاه خبری تفرش ،  " اردلان زیلابی " به خبرنگار اجتماعی ندای تفرش گفت : با همت دولت ،  تحول عظیمی در نظام سلامت و اهتمام جدی بر بحث سلامت مردم ایجاد شده است که همیشه با این معظل روبرو بوده ایم والحمدا... گامی برداشته شده تا این مشکلات را  اصلاح کنیم .آنچه که در این نظامت تحقق  خواهد یافت آن است که آن پولی که از جیب بیماران در بیمارستان استفاده می شود به حداقل ممکن خواهد رسیدو طبق دستورات90درصد هزینه ها را خود سیستم  تقبل کرده و 10درصد  بقیه را بیمار می پردازد.

وی جراحی های زیبایی و آرایشی را از موارد استثا این نظام عنوان کرد و افزود :  جراحی های زیبایی و آرایشی از تعرفه های ما جدا هستندو تعریف خاص خود را دارند و در برنامه دیگر گنجانده می شوند .ولی کسی که وارد بیمارستان می شوداگر دفترچه های  تامین اجتماعی  ، نیروهای مسلح ، کارکنان دولت  داشته باشدبا 10درصد هزینه از بیمارستان ترخیص شده و اگر بیمه روستایی داشته باشد در شهرهایی مانند تفرش که زیر 20هزار نفر جمعیت دارد5درصد هزینه را بیمار پرداخت می کند .

مدیریت شبکه بهداشت تفرش ادامه داد : این هزینه شامل هزینه تخت ، ویزیت پزشک، داروها ، خدمات فیزیوتراپی  و جراحی و  همه موارد  است که هم سبب رضایتمندی مردم  و هم سبب ماندگاری پزشکان در مناطق محروم خواهد شد.

" زیلابی " از افزایش دریافتی پزشکان و پرسنل خبر داد و اذعان داشت : در این طرح دریافتی پزشکان  و پرسنل درمانی خیلی بیشتر از الان خواهد شد که سبب ماندگاری بیشتر و  رضایمتندی هم در قشر زحمت کش خدمات ده درمانی و هم در عموم مردم خواهد شد.
وی با اشاره به اجرای این طرح در تفرش گفت : از 15اردیبهشت ماه در تفرش به صورت رسمی آغاز شده  البته چون در آغاز طرح است ابهاماتی و مشکلاتی در شیوه اجرایی آن داشته ایم ولی با اجرای جلسات متعدد  و به تدریج  حل خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:پایگاه خبری تفرش,شبکه بهداشت تفرش,دکتر زیلابی, | 13:11 | نویسنده : میثم اله وردی |