20اردیبهشت با نام روز تفرش

پایگاه خبری تفرش:

سعید مویدی " با اشاره به نامگذاری روز 20اردیبهشت با نام " روز تفرش " گفت : این روز فرصت مناسبی برای معرفی قابلیتها و پتانسیلهای این شهر فرهنگی می باشد و باید با برنامه ریزی مناسب این هدف محقق گردد.

معاون فرماندار تفرش ادامه داد : به دلیل برگزاری جشنی در روز 20در منزل پروفسور حسابی در تهران ، مراسم روزتفرش در 19 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد .
وی خاطر نشان کرد : با هماهنگی با هیئت ورزشهای همگانی تفرش ، گروههایی از دو منطقه شهر به سمت پارک حکیم نظامی پیاده روی کرده و با اجرای مراسمهایی این روز را گرامی میدارند .
 
 

" علی حیدری " ساعت شروع مراسم را 8/5 صبح و در ضلع جنوبی پارک حکیم نظامی اعلام و اجرای موسیقی محلی و پاپ ،سخنرانی یکی از اساتید ادبی ،اجرای ورزشهای باستانی را از برنامه های این مراسم عنوان کرد .
سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی ، صنایع دستی ، گردشگری تفرش غرفه معرفی صنایع دستی تفرش ،غرفه امدادی و پزشکی ، غرفه فروش محصولات فرهنگی ،غرفه خطاطی را از اقدامات جانبی این مراسم بیان کرد.
گفتنی است پیاده روی ساعت 7/5 صبح روز جمعه از دومسیر چهار راه مدرس به طرف پارک حکیم نظامی وشهرک امام خمینی (ره ) ، خیابان شهید صدوقی به طرف پارک حکیم نظامی خواهد بود.
   
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 11:27 | نویسنده : میثم اله وردی |