دکتر صلاحی نماینده تفرش: احداث تونل نقره کمر ، طرح اقتصادی خوبی نیست

پایگاه خبری تفرش:

به گزارش  پایگاه خبری تفرش " عباس صلاحی "در مصاحبه با خبرنگار اجتماعی ندای تفرش گفت : 

گردنه نقره کمر از اول که کلنگ آن را زده اند هیچ ردیف اعتباری خاصی نداشته واز  طرح استانی بوده است و از طریق ردیفهای مختلف بودجه ای دیگر ، اعتباری به آن اختصاص داده اند. این پروژه چون  به پیمانکار و مردم  بدهکار بوده  منجر به شکست شده است.


نماینده مردم تفرش، فراهان ، آشتیان  اضافه کرد : با وزیر  صحبت کردیم تا در کمیسیون ماده 215 مطرح شود .این کمیسیون به این صورت است که از طرح دیدار و اگر توجیه داشته باشد، ردیف اعتباری به آن اختصاص می دهندو مصوب شده و در ردیف اعتباری کشوری  قرار می گیرد ، مانند آب هفتیان وقتی اینگونه شود سالیانه از طرف دولت به آن اعتبار اختصاص می دهند و طرح دوباره شروع می شود.

وی تصریح کرد : باید به شرایط آن زمان و هدف آن زمان در رابطه با این طرح بررسی شود تا نظر قطعی درباره این طرح شود . باتوجه به اعتبار و کمکی که  به حل مشکلات مردم می کند  طرح قابل قبول و از نظر اقتصادی پروژه خوبی نبوده است ولی چون شروع شده و مقداری از آن کار انجام شده ، توقف آن به صلاح نیست و بایداصلاح شود.

 

گفتنی است گردنه نقره کمر یکی از ورودی های اصلی شهر تفرش است که یکی از پر پیچ ترین جاده های استانی محسوب می شود .در سالهای اخیر طرح احداث تونل نقره کمر با هدف کم کردن تعداد پیچ ها آغاز شد و به دلایلی با شکست مواجه شده و هم اکنون نیز تعطیل شده است .شنیده ها حاکی از آن است که حدود 40درصد این پروژه انجام شده است .

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 14:6 | نویسنده : میثم اله وردی |