دکتر صلاحی : بحران کم آبی در تفرش جدی است

پایگاه خبری تفرش:

نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی گفت: بحران کم آبی برای تفرش جدی است و باید در سایه تدبیر و اقدامات کارآمد این تهدید به درستی مدیریت شود.

به گزارش   پایگاه خبری تفرش به نقل از ایرنا، ˈعباس صلاحیˈ روز شنبه در آیین تودیع و معارفه رییس آبفای شهرستان تفرش افزود: بحران کم آبی در تفرش در سال گذشته به اوج خود رسید و مشکلات فراوانی برای شهروندان ایجاد کرد.

وی ادامه داد: موقعیت جغرافیایی شهر تفرش ازسویی و استقرار صنایع تاثیرگذار در این منطقه از سوی دیگر لزوم مطالعات و تصمیم سازی زیرساختی را برای تامی منابع آبی پایدار این شهرستان دوچندان کرده است.

صلاحی تسریع در عملیات اجرایی طرح ملی آبرسانی به تفرش از منطقه ˈهفتیانˈ ، اصلاح و مرمت شبکه فرسوده شهری و تسریع در آغاز عملیات طرح آبرسانی ˈآب کمرˈ را از راهکار های حل مسئله کم آبی در این شهر عنوان کرد.

رییس آبفای استان مرکزی نیز در این مراسم گفت : مردم شهرستان تفرش پارسال با مشکلات زیادی در بحث آب روبرو بوده اند که حل این مشکل نیازمند مدیریت مناسب است.

ˈعبدالرضا خلیلیˈ با اشاره به بارندگیهای مناسب امسال گفت : میزان ریزش نزولات جوی در تفرش مطلوب بوده اما چاره ساز تمامی مشکلات نیست و باید با برنامه ریزی مناسب و فرهنگ سازی عمومی همکاری مردم را در مصرف منطقی آب به ویژه در فصل تابستان جلب کرد.

در این مراسم ˈمحمدرضا مشهدیˈ به عنوان رییس اداری آبفای تفرش معرفی و از خدمات رییس پیشین تقدیر شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 14:41 | نویسنده : میثم اله وردی |