حاشیه رودخانه آبکمر تفرش پاکسازی شد

پایگاه خبری تفرش:

همزمان با آغاز هفته زمین پاک مسیر رودخانه آبکمر تفرش با حضور نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و داوطلبان جمعیت هلال احمر این شهرستان پاکسازی شد.

 

به گزارش   پایگاه خبری تفرش به نقل از  خبرگزاری فارس از اراک نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز در حاشیه پاکسازی رودخانه آبکمر تفرش اظهار داشت: زمین هدیه خداوند به انسان‌ها است و مردم وظیفه دارند در پاک بودن و پاک ماندن آن تلاش کنند و از آلودگی زمین به انواع سموم جلوگیری کنند چرا که سلامتی انسان‌ها در گرو زمین پاک و هوای سالم است.

عباس صلاحی افزود: پاک نگاه داشتن زمین و طبیعت وظیفه انسان‌ها است و این مهم با مشارکت گسترده آحاد مردم و حمایت مسئولین امکانپذیر است.

وی تصریح کرد: متأسفانه عده‌ای از شهروندان بدون توجه به آثار تخریب محیط زیست و آلوده کردن زمین با رها کردن زباله‌های خود در این گونه فضاهای طبیعی و بکر، بستر تخریب این فضاها را ایجاد می‌کنند.‌

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی هدف از اجرای این برنامه را آگاهی‌‌رسانی، ترویج فرهنگ حفاظت و حراست از زمین، جلوگیری از پراکندن زباله و دفع غیربهداشتی زباله عنوان کرد و بیان داشت: مردم با حفظ و نگهداری از زمین و طبیعت بکر منطقه خود به نوعی این محیط طبیعی و پاک را برای استفاده فرزندان خود در آینده حفظ و نگهداری می‌کنند.

در این مراسم داوطلبان هلال احمر در کنار جمعی از مسئولین به پاکسازی مسیر رودخانه آبکمر پرداختند.

این مراسم با هدف بالا بردن روحیه همکاری و مشارکت اجتماعی و ایجاد فرهنگ در حفظ محیط زیست و حفظ و نگهداری از زمین برگزار شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 19:55 | نویسنده : میثم اله وردی |