استاندار مرکزی خبر داد واگذاری 10 هزار واحد مسکونی در استان مرکزی

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

خبرگزاری فارس: رئیس شورای تامین مسکن استان مرکزی از واگذاری 10 هزار واحد مسکونی در قالب طرح مسکن مهر تا پایان سال جاری در اراک خبر داد.

خبرگزاری فارس: واگذاری 10 هزار واحد مسکونی در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی‌اکبر شعبانی‌فرد پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای تامین استان در سال جاری اظهار داشت: این تعداد واحد مسکونی طی دو مرحله واگذار می‌شود که در مرحله نخست 4 هزار و در مرحله دوم 6 هزار واحد مسکونی به متقاضیان واگذار می‌شود.

وی تصریح کرد: بر اساس تاکیدات رئیس جمهور و پیگیری‌های وزیر راه و شهرسازی تا پایان سال جاری مسکن در استان از سبد خانوار حذف خواهد شد.

استاندار مرکزی با بیان اینکه این استان در احداث مسکن مهر یکی از استان‌های پیشتاز کشور به شمار می‌رود خاطر نشان کرد: در تامین مسکن مورد نیاز شهروندان این استان هیچ مشکلی وجود ندارد و با تامین مسکن مورد نیاز اقشار کم ‌درآمد، طرح تامین مسکن ویلایی ویژه اقشار متوسط نیز در شهر امیرکبیر کلید خورده است.

شعبانی‌فرد با تاکید بر لزوم جدیت و همکاری بیشتر دستگاه‌های خدمت‌رسان در اجرای این طرح بیان داشت: دستگاه‌های خدمات‌رسان نظیر آب، برق و‌ گاز باید در تامین زیرساخت‌های لازم نهایت همکاری را داشته باشند تا این پروژه‌ها هر چه سریع‌تر اجرایی و به متقاضیان واگذار شوند.

وی همچنین از آمادگی کامل شورای تامین استان برای تامین زمین مورد نیاز فرهنگیان خبر داد و گفت: تامین مسکن فرهنگیان با توجه به شأن و جایگاه این قشر زحمت‌کش به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی شورای تامین مسکن به شمار می‌رود و ضروری است مسئولان آموزش و پرورش هر چه سریع‌تر مسکن مورد نیاز فرهنگیان تا پنج سال آینده را برآورد کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.

گفتنی است تامین آب و برق موقت پروژه مسکن مهر توره در ظرف کمتر از یک هفته و تامین آب و برق دائم ظرف دو ماه، تعیین مبلغ 5 هزار و 200 تومان بابت بیمه پروژه‌های مسکن مهر به ازای هر مترمربع ناخالص، اجرای مصوبه حذف پروژه‌های مسکن مهر از مالیات در پروژه مسکن مهر شهرک علوی، تقسیط بیمه تمام افراد تک واحدی در پروژه مسکن مهر تفرش، تعیین زمین برای اجرای پروژه مسکن مهر بهزیستی و حل مشکل آب پروژه 360 واحدی آرمان‌ساز از مهم‌ترین مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/ن20/د

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 12:44 | نویسنده : میثم اله وردی |