فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش: سپاه پاسداران مهم‌ترین پاسدار دستاوردهای انقلاب اسلامی است

پایگاه خبری تفرش:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش گفت: سپاه پاسداران مهم‌ترین پاسدار دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

 

به گزارش پایگاه خبری تفرش به نقل از  خبرگزاری فارس از اراک علی فراهانی بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران به عنوان نهادی است که پاسدار دستاوردهای انقلاب با شرح وظایف مشخص، انجام وظیفه می‌کند، اظهار داشت: به فرمان امام خمینی(ره)، سپاه هم در جبهه سخت و هم در جبهه نرم فعالیت می‌کند، تا سخنان امام(ره) و مقام معظم رهبری را محقق کند.

وی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب، ترفندهای دشمن برای تقابل با نظام اسلامی به طرق مختلف آغاز شد و در سال 58 با تحریک رئیس جمهور عراق، درگیری‌های مرزی و زیر آتش قرار دادن شهرهای قصر شیرین، سومار، مهران، آبادان و خرمشهر به صورت متناوب با سلاح‌های سبک و سنگین انجام شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش خاطرنشان کرد: در همین راستا رژیم بعث عراق پس از 20 ماه ایجاد ناامنی در مرزها سرانجام در سال 59 حمله همه جانبه به ایران را آغاز کرد و حضرت امام خمینی(ره) با نگاه دقیق خود به این مسئله که دشمن قطعاً به فکر براندازی نظام خواهد بود، بلافاصله پس از 70 روز از پیروزی انقلاب فرمان تشکیل سپاه پاسداران را صادر کرد.

فراهانی عنوان کرد: حفظ و ارتقای آمادگی رزم در جبهه جنگ نرم و تقابل با تهاجمات فرهنگی دشمن از وظایف اصلی بوده که تمهیدات لازم برای آن اندیشیده شده است که می‌توانیم با استفاده از ظرفیت بسیج در همه عرصه‌ها در راستای تحقق این امر مهم و پاسخ به دغدغه‌های رهبری وظیفه پاسداری را به نحو شایسته اجرا کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه تفرش با بیان اینکه امروز سپاه در بسیاری از عرصه‌ها نقش مهم ایفا می‌کند، یادآور شد: در عصر حاضر سپاه در عرصه‌های نظامی، اجتماعی و سیاسی اقتصادی، فرهنگی، تامین نیروی مردمی و در بحث بسیج سازندگی و بسیج دانشجویی فعالیت‌های چشمگیری را انجام می‌دهد.

فراهانی با اشاره به شعار امسال، ابراز داشت: با توجه به نامگذاری سال‌های اخیر و شعار امسال مبنی بر «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» در یک جمله هم فرهنگ بسیجی و هم اقتصاد و  هم عزم و اراده و پشتیبانی ملی و حضور جهادی همه مردم در بسیج کاملاً مشهود و متبلور است و بسیج به تنهایی همه معانی و مفاهیم شعار امسال که مبنای استقلال ملی است را در دل خود جای داده است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 20:22 | نویسنده : میثم اله وردی |