اولین جلسه شورای اداری تفرش در سال 93تشکیل شد

پایگاه خبری تفرش:

به گزارش

به گزارش ندای تفرش ، اولین جلسه شورای اداری شهرستان تفرش در سال 93 با حضور کلیه مسئولین این شهرستان در فرمانداری تفرش تشکیل شد .


امام جمعه تفرش  ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید ،  ریا را به اسکناس تقلبی تشبیه کرد و گفت : هنگامی که عمل خوبی با جهت و نیت نادرست انجام می شود ، عمل تقلبی بوده که پاداش نداشته و انسان جریمه و مجازات خواهد شد .


" حجت الاسلام محمد مومنی " معیار سنجش اعمال را آموزه های قرآنی دانست و گفت :در قرآن دستورات فراوانی برای انسانها وجود دارد که در صورت مطابقت با این تعالیم ، انسان به رستگاری می رسد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان تفرش عدم انتظار از دیگران و نداشتن توقع تعریف از اعمال را و انجام امور خالصاً برای خداوند را از معیار سنجش اعمال خالصانه برشمرد.

وی تصریح کرد : یکی از مسائلی که دامنگیر برخی از افراد شده است این است که اگر کاری با نام خودشان یا اداره خودشان باشد ، سهیم شده و انجام می دهند و در غیر این صورت همکاری نمی کنند .

" حجت الاسلام مومنی " زندگی فاطمی را  بهترین الگو برای مسئولین دانست و ادامه داد : زندگی فاطمی یعنی بدون چشم داشت از دیگران و بدون انتظار تعریف و تمجید و خالصاً  برای خداوند کار کردن است که باید مد نظر همگان باشد .

امام جمعه تفرش با اشاره به شعار سال 93 گفت : اگر می خواهیم  فرهنگ و اقتصاد را بهبود دهیم نیازمند مدیریت جهادی مسئولین و عزم همه مردم است .همان مدیریت و عزمی که در دروان جنگ بر کشور حاکم بود تا توانستیم نظام طاغوت را براندازیم و کسی به دنبال مطرح کردن خود نبود و همه به یک هدف فکر می کردند .

فرماندار تفرش در این جلسه گفت : مشکلات عموم جامعه امروز فرهنگ و اقتصاد است که راهکار آن عزم همه جانبه و عمومی در گستره کشور به همراه مدیریت تجربه شده در 8سال جنگ تحمیلی است  که نتیجه آن پیروزی در یک جنگ نا برابر بود .

" بهروز اردلان " با اشاره به مذاکرات ایران با 1+5 گفت : دلیل مذاکرات مقابله به توطئه های دشمنان به خصوص آمریکا است . آمریکا در منطقه می خواهد فعالیت هسته ای ایران را غیر قانونی و ضد حقوق بشر معرفی کند و با این مذاکرات به همگان ثابت خواهیم کرد که آمریکا دروغگویی بیش نیست .

نماینده دولت در تفرش ادامه داد : اما آمریکا باید بداند ایران نه خواسته و نه می خواهد که به سلاح کشتار جمعی و تسلیحات هسته ای دست یابد . انقلاب اسلامی ایران از شعارهای انسانی و الهی برخوردار است و نیازی به   تسلیحات هسته ای ندارد .

وی با اشاره به ثبت نام فاز دوم هدفمندی یارانه ها گفت  :دولت با تفاهم ملی خواهد توانست مشکلات موجود را حل نماید .آنهایی که نیازمند دریافت یارانه  نیستند و با انصراف خود دولت را در عرصه های بهداشت و درمان یاری می رسانند .

مدیر ارشد اجرایی در تفرش با اشاره به  عملکرد مطلوب  نهادها و ادارت مسئول در طول ایام نوروز گفت : همه ادارت و نهادها در طول ایام نوروز عملکرد مطلوبی را از خود نشان دادند که نیازمند
تقدیر و تشکر است .

گفتنی است در پایان این جلسه از همه ادارات فعال در طول ایام نوروز با اهدای لوح تقدیر و جوایز تشکر به عمل آمد . 

 

 

 

 

 

 


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 10:27 | نویسنده : میثم اله وردی |