تغییر کاربری ساختمان جهانگردی تفرش

پایگاه خبری تفرش:

به گزارش پایگاه خبری تفرش به نقل از خبرنگار دیار آفتاب در تفرش  ،ساختمان ایرانگردی و جهانگردی شهرستان تفرش یکی از ساختمانهایی که از پیش از انقلاب با عنوان مهانسرا  و هتل در تفرش ساخته و همزمان با انقلاب افتتاح شده ولی به بهره برداری های لازم نرسیده است .
بعد از انقلاب در اختیار شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی سازمان بیمه تامین اجتماعی قرار گرفت.از سال 75 این ساختمان در اختیار بهزیستی قرار گرفت و مرکز نگهداری سالمندان شد.
واز سال 75تا کنون خالی و بلا استفاده واگذار شده و خسارات زیادی دیده است .
 
سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان تفرش به خبرنگار ما گفت : در سالهای گذشته قرار بر فروش این ساختمان بوده ولی از لیست فروش خارج شد .


" علی حیدری " ادامه داد : هماهنگی هایی با اداره جهانگردی شده تا از این ساختمان بازدید کنند و آنها عدم توجیه اقتصادی این ساختمان را از علل اصلی عدم سرمایه گذاری عنوان کرده اند .


گفتنی است این ساختمان در کنار هنرستان حاج مسلم شمس و در شهرک معلم واقع است .باتوجه به نمای اطراف آن و وسعت  و 2طبقه بودن آن می طلبد با سرمایه گذاری های خصوصی  این مکان را در جهت استفاده های عمومی برای ایجاد نمایشگاه در طول سال ،آمفی تاتر شهری، خوابگاه دانشجویی ،مهمانسرای برای پذیرایی مسافران نوروزی یا مانند آن استفاده و از تخریب بیشتر آن جلوگیری شود .
 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 12:56 | نویسنده : میثم اله وردی |