مدیرکل کمیته امداد مرکزی: نرخ محرومیت مددجویان تفرش ۱۱ درصد است

پایگاه خبری تفرش:

ولیئی محسن

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مرکزی گفت: نرخ محرومیت مددجویان درتفرش ۱۱ درصد است که این نرخ در مقایسه با مرکزی که ۶ درصد است نشان از محرومیت بالای تفرش دارد.

به گزارش پایگاه خبری تفرش به نقل از خبرگزاری تسنیم از تفرش، محسن ولیئی درمراسم افتتاح دومین مرکز نیکوکاری شهرستان تفرش در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت محرومیت زدایی مددجویان اظهار کرد: تفرش با تحت پوشش قرار دادن 6 هزار نفر به عنوان مددجویان تحت پوشش از مهمترین شهرستان‌هایی بوده که افتتاح مراکز نیکوکاری و جذب خیران مهمترین راه محرومیت‌زدایی برای آنها است.

وی افزود: این تعداد افراد تحت پوشش 21 درصد جمعیت شهرستان تفرش را تشکیل می‌دهند که 11 درصد به‌ طور دائم و 10 درصد به‌طور موقت از حمایت‌های کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مرکزی با اشاره به حمایت خیران و فرهنگ سازی در این راستا گفت: مراکز نیکوکاری به عنوان شبکه اتصال خیران و محرومان در سطح کشور مشغول به فعالیت هستند که افتتاح این مراکز در سطح کشور نیز از مهمترین برنامه‌های کمیته امداد است.

ولیئی تصریح کرد: در حال حاضر در 69 نقطه مرکزی شاهد فعالیت شبکه‌های نیکوکاری هستیم که با کمک مردم و حمایت کمیته امداد تا پایان سال 93 شاهد افتتاح 3 مرکز نیکوکاری دیگر در شهرستان تفرش هستیم تا این رقم در شهرستان تفرش به 5 مرکز نیکوکاری ارتقا یابد.

وی افزود: ساماندهی و جلب مشارکت مردمی، شناسایی معتمدان محله‌ها، اجرای طرح‌های مشارکتی، ایجاد فضای همدلی و ترویج انفاق و اکرام ایتام از مهمترین وظایف مراکز نیکوکاری است که در این مراکز 9 نفر به امور محرومان رسیدگی می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مرکزی با اشاره به شناسایی، ارتباط و تعامل موثر با اشخاص حقیقی و حقوقی تاثیرگذار از جمله خیران به منظور استفاده بهینه از ظرفیت آنها در راستای رفع مشکلات محرومان گفت:  طراحی و استقرار مدیریت شبکه‌های نیکوکاری با تمرکز بر محله و منطقه، برون سپاری و توسعه خدمت ‌رسانی به محرومان، ایجاد همبستگی، توازن اجتماعی در جامعه و ارتقای فرهنگ انفاق و نیکوکاری از جمله اهدافی است که این مرکز دنبال می کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 15:41 | نویسنده : میثم اله وردی |