نمایشگاه کتاب یار مهربان در تفرش گشایش یافت

پایگاه خبری تفرش:

نمایشگاه کتاب یار مهربان روز چهارشنبه با حضور نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی و مسوولین محلی در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان گشایش یافت.

در این نمایشگاه که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفرش برپا شده است،چهار هزار جلد کتاب در یک هزار و 500 عنوان در معرض دید عموم قرار گرفته است.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در آیین گشایش این نمایشگاه گفت:شهرستان تفرش به لحاظ علمی و با وجود مفاخر و اندیشمندان از جمله پروفسور حسابی یکی از شهرستان های پیشگام در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

دکتر ˈعباس صلاحیˈافزود:فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ترویج آن در بین مردم یکی از اولویت ها و دغدغه های فرهنگی مسئولان است و توجه به این مهم باید در دستور کار دولت قرار گیرد.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه کتاب یکی از موثرترین عوامل ارتقای سطح مطالعه در کشور است و در عصر حاضر و علاقه مردم شهرستان تفرش به کتابخوانی سبب برپایی این نمایشگاه شده است.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز با آسیب های فراوانی در حوزه فرهنگ مواجه هستیم و کتاب و کتابخوانی در این بین می تواند مهمترین ابزار مقابله با تهدیدات باشد.

نمایشگاه کتاب شهرستان تفرش از امروز لغایت 17 اسفندماه در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تفرش از ساعت 9 صبح تا 21 به منظور بازدید علاقه مندان دایر است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 14:20 | نویسنده : میثم اله وردی |