دکتر صلاحی: ورزش همگانی موجب نشاط مردم می شود

پایگاه خبری تفرش:

نماینده مردم تفرش ، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: گسترش ورزش همگانی در اجتماع منجر به افزایش نشاط مردم می شود.

به گزارش پایگاه خبری تفرش  «عباس صلاحی» روز سه شنبه در همایش تجلیل از نخبگان ورزشی شهرستان آشتیان افزود: یکی از مشکلات عمده جامعه کم تحرکی افراد است که این امر موجب گسترش یماریهای روحی و جسمی می شود و تنها راه مقابله با آن ترویج ورزشهای همگانی است.

وی اضافه کرد: یکی از تکالیف جدی تمام مسوولان و مدیران استان، توجه ویژه به ورزش همگانی، برنامه ریزی و فراهم کردن مقدمات برای این امر است.

نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برای رسیدن به جایگاه های رفیع ورزش قهرمانی در سطح جهان گام اول توجه به ورزش همگانی و سلامت عمومی است.

فرماندار آشتیان نیز در این همایش گفت: باید فضا و محیط مناسب برای گسترش ورزش همگانی فراهم شود تا افراد جامعه بتوانند به راحتی به این امر بپردازند.

«اکبر شایسته فرد» افزود: ورزشهای همگانی مانند پیاده روی خانوادگی از مقبولیت و پذیرش عمومی برخوردار هستند و لازم است در راستای ایجاد روحیه نشاط و همبستگی در جامعه، به صورت متوالی برگزار شود.

دراین همایش از یکصد و 50 نفر از قهرمانان، مدال آوران و نخبگان ورزشی شهرستان آشتیان با اهداء جوایزی تجلیل به عمل آمد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 13:21 | نویسنده : میثم اله وردی |