با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی مسابقات جام نوروز در روستاهای تفرش برگزار می‌شود

پایگاه خبری تفرش:

معاون فرماندار تفرش با اشاره به اینکه مسابقات جام نوروز در روستاهای تفرش برگزار می‌شود، گفت: استفاده از نیروی جوانان و ایجاد شور و نشاط در روستاهای تفرش مهمترین هدف برگزاری مسابقات جام نوروزی روستایی تفرش است.

خبرگزاری فارس: مسابقات جام نوروز در روستاهای تفرش برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سعید مویدی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی مسابقات جام نوروز شهرستان تفرش اظهار داشت: این مسابقات با رویکرد ایجاد شور و نشاط اجتماعی و ایجاد محیطی شاد و صمیمی و معرفی بازی‌های بومی و محلی شهرستان تفرش در ایام نوروز در روستاهای تفرش برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مسابقات فوتسال به میزبانی سه روستای خانک، قزلجه و هفتان در ایام نوروز برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تفرش نیز در این جلسه گفت: اعضای تیم فوتبال از مسافران نوروزی و اهالی روستاها بوده که پس از ثبت‌نام و قرعه‌کشی در روزهای تعیین شده با هم رقابت کرده و تیم‌های قهرمان حکم و کاپ‌های قهرمانی را دریافت می‌کنند.

نایبعلی اکبری افزود: این مسابقات با هدف پر کردن اوقات فراغت جوانان در تعطیلات نوروز و شناسایی استعدادهای ورزشی در روستاها و ایجاد فضای سالم و با نشاط و مشخص شدن تیم‌های قهرمان با همکاری هیئت فوتبال، هیئت‌های ورزشی روستایی و بومی محلی، نیروی انتظامی، هلال احمر، مرکز بهداشت، بخشداری و اداره ورزش و جوانان از ابتدای تا پایان تعطیلات نوروز برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر تامین امینت این مسابقات توسط نیروی انتظامی بیان کرد: امنیت روستاهای میزبان توسط نیروی انتظامی تامین می‌شود و شبکه بهداشت و جمعیت هلال احمر در امور درمانی و امداد و کمک‌های اولیه برنامه‌ریزی‌های خود را انجام داده تا این مسابقات با مشکلی مواجه نشود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تفرش خاطرنشان کرد: در مسابقات فوتبال جام نوروزی بیش از 25 تیم شرکت خواهند کرد.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 20:4 | نویسنده : میثم اله وردی |