نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس: منطقه گردشگری تفرش نیازمند توسعه اقتصادی و عمرانی است -

پایگاه خبری تفرش:

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس گفت: شهرستان تفرش از مهمترین قطب‌های گردشگری استان مرکزی است که توسعه اقتصادی، عمرانی و اجتماعی این شهرستان در کنار این مهم باید در نظر گرفته شود.

به گزارش پایگاه خبری تفرش به نقل از خبرگزاری فارس ، عباس صلاحی بعد از ظهر امروز در مراسم تعیین هیئت موسس شرکت تعاونی توسعه و عمران تفرش اظهار داشت: ایجاد همگرایی و جذب مشارکت‌های مردمی و جذب سرمایه داران بومی و غیر بومی از اهداف تاسیس شرکت تعاونی توسعه و عمران تفرش است.

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و موقعیت مناسب تفرش در طبیعت بکر باید سرمایه گذاران با کمک‌های مادی و معنوی خود گام‌هایی موثری در جهت توسعه این شهرستان بردارند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر فراهم ساختن زمینه افزایش توسعه پایدار تفرش خاطر نشان کرد: بعد از تحقق حماسه سیاسی و پشتیبانی ملت ایران از نظام باید زمینه‌های تحقق حماسه اقتصادی فراهم شود تا با حمایت از تولید داخلی و بومی سازی تولید در هر استان و شهرستان زمینه‌های این مهم فراهم گردد.

صلاحی با اشاره به وظایف و مهمترین اقدامات این شرکت تعاونی افزود: فعالیت‌های اقتصادی، توزیعی و تولیدی، خرید سهام و تملک اراضی و تامین نیاز شرکت‌های خصوصی از طریق سهام و جذب مشارکت‌های مردمی از جمله وظایف این شرکت تعاونی است.

وی ادامه داد: با تاسیس این شرکت شهرستان تفرش می‌تواند در بسیاری از زمینه‌ها به خودکفایی برسد و با ارتقاء رابطه صنعت و دانشگاه توسعه عمرانی و اقتصادی شهرستان میسر خواهد شد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی احساس شد تا از پتانسیل‌های شهرستان اعم از نیروی انسانی و سرمایه‌های اقتصادی استفاده بهتری شود که در این راستا و با توجه به شرایط اقلیمی گردشگری و تولید گیاهان دارویی و با هدف استفاده از امکانات شهری با وجود سرمایه گذاران بومی و غیر بومی این شرکت راه‌اندازی شد.

صلاحی خاطرنشان کرد: با ایجاد این شرکت می‌توان در زمینه‌های کشاورزی و کشت گیاهان دارویی و کشت زعفران گام‌های بیشتری برداشت و امور دام و تولید مواد لبنیاتی در این شهرستان را تقویت کرد.

وی همچنین به ارتقاء اراضی شهرک صنعتی به میزان 60 هکتار اشاره کرد و گفت: ارتقای تولید و تقویت شهرک صنعتی با هدف ایجاد صنایع سازگار با محیط زیست از دیگر اهداف این شرکت است.

سرپرست دانشگاه آزاد تفرش نیز در این مراسم گفت: شهر تفرش با سابقه تاریخی و فرهنگی خود می‌تواند زمینه جذب بسیاری از سرمایه گذاری‌ها در بخش‌های مختلف باشد که این امر تاکنون محقق نشده است.

حسن صابری افزود: ایجاد اشتغال پایدار، محرومیت زدایی، اجرای طرح‌های زیرساختی، تجمیع سرمایه‌های اندک و اجرایی کردن طرح‌های مناسب به منظور توسعه شهرستان تفرش از جمله وظایف شرکت تعاونی توسعه و عمران تفرش است.

در این آئین اعضای هیئت موسس شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان  تفرش انتخاب شدند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 19:41 | نویسنده : میثم اله وردی |