مدیر عامل گاز مرکزی: ۹۷درصد خانوارهای مرکزی تحت پوشش گاز طبیعی هستند

پایگاه خبری تفرش:

کهوند گازمرکزی

 مدیر عامل شرکت گاز مرکزی گفت: بر اساس عملکرد شرکت گاز استان مرکزی ۹۷درصد از خانوارهای این استان تحت پوشش کامل گاز طبیعی قرار دارند.
 

به گزارش پایگاه خبری تفرش به نقل از خبرگزاری تسنیم، محسن کهوند در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مرکزی با اشاره به مشکلات گاز رسانی به تفرش اظهار کرد: بافت منطقه‌ای تفرش گاز‌رسانی به این شهر را با چالش‌های بسیاری مواجه ساخته است.

وی افزود: شهرستان تفرش در آخرین جایگاه پوشش گاز رسانی در سطح استان قرار دارد.

مدیر عامل شرکت گاز مرکزی تصریح کرد: 73درصد از مناطق شهری و روستائی این شهر تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

کهوند با اشاره به پوشش 39درصدی روستاهای این شهر گفت: با اختصاص بیش از 60 میلیارد ریال اعتبار این رقم به 60درصد در سال آینده می رسد.

وی افزود: امسال کار گازرسانی به 8 روستا آغاز و عملیات گازرسانی به 6روستا در دست اجراء بوده که این پروژه‌ها در 3ماه نخست سال آینده به بهره‌برداری می رسند.

مدیر عامل شرکت گاز مرکزی تصریح کرد: با تحت پوشش قرار گرفتن بیش از 95هزار خانوار روستائی در سطح استان، میزان پوشش این قشر به بیش از 80درصد رسیده است.

کهوند با اشاره به گازرسانی روستاهای مرکزی گفت: تا پایان بهمن ماه امسال 83 روستا به طور کامل از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند و گازرسانی به 65 روستا در دست اقدام است.

وی افزود: بیش از 530هزار واحد مسکونی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند و تاکنون بیش از 252هزار انشعاب نصب و بیش از 800 کیلومتر شبکه‌گذاری در سطح استان صورت گرفته است که این میزان شبکه‌گذاری، رتبه استان را در کشور به جایگاه 9 رسانده است.

مدیرعامل شرکت گاز مرکزی تصریح کرد: امسال 33 شهر و 318 خانوار در استان مرکزی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.

کهوند با اشاره به کسب جایگاه دوم کشور در زمینه روستاهای گازرسانی شده در استان گفت: تعداد 754 روستا در استان گازرسانی شده‌اند که این رقم گویای  افزایش 20 درصدی نسبت به شاخص ملی است.

وی افزود: سهم گاز استان مرکزی در سبد انرژی 70 درصد بوده، استان مرکزی در حال حاضر 65درصد از سهم گاز را به خود اختصاص داده است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 18:1 | نویسنده : میثم اله وردی |