مردم روستاهای دهستان خرازان دیگر نگران درمان نباشند

پایگاه خبری تفرش:

به گزارش پایگاه خبری تفرش به نقل از ندای تفرش :

دومین مجمع بسیجیان شهرستان تفرش با حضور کارگروهها و اقشار بسیج در سالن اجتماعات ناحیه تفرش تشکیل شد .


نائب رییس اول مجمع بسیج شهرستان تفرش گفت : دهه چهارم انقلاب دهه پیشرفت و عدالت نامگذاری که دهه تاریخ سازی است و نیازمند نقش آفرینی بیشتر بسیج در همه عرصه ها و در راستای تحقق حکومت اسلامی است .


"سرهنگ علی فراهانی " افزود : بسیجیان با ارائه توانمندی ها در عرصه  عمل این باور را که بسیجیان باز کننده گره های کور و معادلات پیچیده هستند را در اذهان عمومی ایجاد می کنند .
وی ادامه داد : توسعه و تعامل با بسیجیان در جهت پیشرفت انقلاب اسلامی از اهمیت و ضرورت بالای برخوردار است که مجمع بسیج به آن تحقق بخشیده است .

فرمانده ناحیه تفرش تحقق بسیج دهها میلیونی ،توسعه و تقویت جایگاه مجامع وشوراهای اقشار بسیج در تصمیم  گیریها ،پرورش مدیران طراز انقلاب ،ظرفیت سازی جهت جذب حداکثری مردم ،هماهنگ سازی بین اقشار بسیج و ارتقا فرهنگ کار تشکیلاتی و کادر سازی را از اهداف مهم این مجمع عنوان کرد .

 


"دکتر محمد جواد محمودیان " با اشاره به سخن امام «اگر صد بار کشته شویم و دوباره زنده شویم دست از مبارزه با آمریکا برنخواهیم داشت »گفت : دشمنی آمریکا با کشور و نظام ایران به اثبات رسیده است و نباید گول ظاهر سازی و فریبکاری آنان را بخوریم .

وی افزود : دولت تدبیر و امید به پشتوانه مستحکم مردمی به مذاکرات ژنو 3 رفت و امیدواریم دستاوردهای این مذاکرات مطلوب باشد.

این کارشناس  مسائل سیاسی تصریح کرد : آمریکا هدفش انرژی هسته ای نبوده و آنها با اصل انقلاب مشکل دارند و پس از پایان مهلت تعیین شده باید تمام موارد توافق نامه  مورد توافق طرفین قرار گیرد.

"محمودیان " حمایت مردم از دولت و پافشاری مردم برای احقاق حقوق حقه خود را سبب شکست دشمنان برشمرد .

"بهروز اردلان " گفت : حضور حماسی مردم در یوم ا...22بهمن هزینه های زیادی را برای دشمنان داشت و سبب عقب نشینی آنان شد .

فرماندار تفرش ادامه داد : ما مسئولان باید با دقت عمل و حرکت در چارچوب منویات رهبری جوابگو این حرکت مردم باشیم .
نماینده دولت در تفرش تصریح کرد : انقلاب اسلامی در شرایط خاصی قرار داشته و دشمنان از همه ابزارها و توان خود برای براندازی نظام اسلامی  به کار می گیرند .
مدیر ارشد اجرایی تفرش با اشاره به اهداف و برنامه های مجمع بسیج شهرستان ،گفت :  طرحهای کارشناسی که هماهنگ با سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی باشد و قابلیت اجرا داشته باشد  ،راهگشا بوده و منافع عموم را در پی خواهد داشت .



پخش کلیپ،ارائه طرح توسط کارگروههای اقتصادی ،سلامت ،دفاعی ،قرائت بیانیه و اهدا جوایز از برنامه های دیگر این مجمع بود .

گفتنی است ساخت درمانگاه در دهستان خرازان ،راه اندازی شرکت تعاونی چند منظوره فضلیت خادم،نصب دوربین مدار بسته در شهر از مصوبات این مجمع در تفرش بود .

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 13:47 | نویسنده : میثم اله وردی |