رئیس بهزیستی تفرش عنوان کرد حمایت ۳۰خانوار نیازمند از سوی ۱۵ خیر تفرشی

پایگاه خبری تفرش:

بهزیستی

 رئیس بهزیستی تفرش گفت: سال گذشته جذب مشارکت‌های مردمی برای مددجویان در سطح بالایی بوده و هم اکنون ۱۵ خیر و حامی بیش از ۳۰خانوار را تحت حمایت‌های خود قرار داده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تفرش به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، زهرا امینی در جلسه مشارکت‌های مردمی بهزیستی تفرش با اشاره به اهمیت و جایگاه خیران در جامعه و به ویژه شهرستان تفرش اظهار کرد: وظیفه و تکلیف همه دستگاه‌ها است که بیش از ظرفیت و توان خود به منظور رفع مشکلات نیازمندان، محرومان و معلولان جامعه تلاش کرده و بی شک امر مشارکت‌های مردمی در حل مشکلات جامعه هدف بهزیستی به شمار می رود.

وی افزود: نهادهای حمایتی با شناسایی خیرین، حامیان جدید و معرفی خدمات خود به مردم می‌توانند از مشارکت‌های مردمی بیشتر استفاده کنند.

امینی تصریح کرد: اثرات کاری که خیرین انجام می‌دهند منحصر به محدوده زمانی خاصی نیست و نسل‌های آینده نیز می‌توانند از برکات آن بهره‌مند شوند.

رئیس سازمان بهزیستی شهرستان تفرش با اشاره به گفت: خوشبختانه مدتی است که سنت حسنه انجام و اجرای کارهای خیر رو به گسترش بوده و اجرای آنها به همه خیران و مردم نیکوکار و خیر این امکان را می‌دهد که در صورت عدم دسترسی به نیازمندان که بتوانند یاریگر آنها باشند، در اموری که نهادها و سازمان های متولی در دست اجرا دارند شرکت کرده و از برکات دنیوی و اخروی این طرح ها بهره‌مند شوند.

امینی افزود: توسعه و گسترش رفاه اجتماعی در بین اقشار نیازمند و آسیب پذیر و جلب مشارکت مالی و غیر مالی مردم به منظور رفع نیازهای جامعه هدف و کاهش هزینه های سازمان بهزیستی از جمله اهداف بخش مشارکت های مردمی بهزیستی به شمار می رود.

وی تصریح کرد: کمک های خیران باید به عنوان فرهنگ دینی - اسلامی در جامعه نهادینه سازی شود و با اطلاع رسانی مناسب در میان مردم گسترش یافته و باید با استفاده از شیوه های نوین از مشارکت بیشتر افراد خیر برای حمایت و کمک استفاده کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 8:29 | نویسنده : میثم اله وردی |