طرح پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز در تفرش آغاز شد

پایگاه خبری تفرش:

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تفرش از آغاز طرح پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز از امروز (دوشنبه ) در این شهرستان خبر دارد

 

ˈمحمد علی قهرمانیˈ در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: این طرح با توجه به فرا رسیدن سال نو و افزایش تقاضای عمومی برای بسیاری از کالا ها و خدمات و به منظور جلوگیری از هرگونه کمبود کالا و افزایش غیر منطقی قیمت ها اجرا می شود.

وی اضافه کرد: ایجاد زمینه مناسب برای تامین مایحتاج عمومی و همچنین جلو گیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی سریع و دقیق به شکایات و گزارشهای مردمی و برخورد با متخلفان از اهداف این طرح است.

رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان تفرش گفت: در اجرای این طرح بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف به طور مستمر از واحدهای صنفی بازدید می کنند.

وی خاطرنشان کرد: بررسی گزارشات ناظران افتخاری و گشت های مشترک که با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت، فرمانداری، بهداشت و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان انجام می شود نیز از دیگر برنامه های این طرح است.

ˈقهرمانی ˈ اضافه کرد : تمرکز بازرسی درباره خدمات اتوبوس ها، پارکینگ ها، توقفگاه ها، دفاتر خدماتی، عرضه کنندگان میوه و تره بار و همچنین کالاهای گروه اول شامل گوشت قرمز، تخم مرغ، شیر، شیرخشک، پنیر، کره، برنج، عدس، لوبیا و گروه دوم بویژه لاستیک خودروخواهد بود.

وی بیان کرد: طرح پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز تا 15 فروردین ماه 93 در تفرش ادامه دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 9:46 | نویسنده : میثم اله وردی |