فرمانده بسیج تفرش خبر داد اعزام ۹۰نفر از تفرش به اردوهای راهیان نور

پایگاه خبری تفرش:

راهیان نور 1

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش گفت: تعداد ۹۰ نفر از شهرستان تفرش در قالب ۲کاروان زیارتی به سرزمین نور اعزام می شوند.
 

به گزارش پایگاه خبری تفرش به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، علی فراهانی در جلسه هماهنگی ستاد راهیان نور تفرش با اشاره به اعزام کاروان راهیان نور از این شهرستان اظهار کرد: مهمترین هدف اعزام زائران به مناطق جنوب کشور، تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و آشنایی با مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس بوده که دفاع رزمندگان اسلام در آن 8سال افتخار کشور اسلامی و ملت مسلمان ایران است و افتخار ما نیز انتقال این فرهنگ غنی به نسل آینده است.

وی افزود: اعزام کاروان راهیان نور با هدف آشنا کردن جوانان با ایثار فداکاری و دلاوری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و آشنایی بیشتر با مناطق جنگی انجام می‌شود.

فراهانی تصریح کرد: در کنار اجرای برنامه‌های معنوی، فرهنگی و بصیرتی، بازدید از مناطق عملیاتی شلمچه، اروندکنار، خرمشهر و  هویزه برای کاروان‌های راهیان نور پیش‌بینی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفرش با اشاره به دوره برگزاری این اردوها گفت: این کاروان در اقامت 4روزه خود که از 22 اسفند آغاز و تا 25 اسفند ادامه دارد و از مناطق جنگی جنوب کشور بازدید می‌کند.

فراهانی افزود: اردوهای راهیان نور گامی اساسی در راستای آشنایی نسل جوان با فرهنگ و تفکر بسیجی و مفاهیم ارزشمند ایثار، شجاعت و فداکاری است.

وی تصریح کرد: اردوهای معنوی راهیان نور و زیارت سرزمین نور عامل مهمی در ایجاد تغییرات بنیادین در رفتارهای جوانان و هدایت به سمت ارزش‌های اسلامی و الهی به شمار می‌رود.

فراهانی با تاکید و توجه به بیانات مقام معظم رهبری درباره سفرهای راهیان نور به عنوان یک سفر و حرکت ارزشمند فرهنگی گفت: همانطور که مقام معرم رهبری بارها فرمئده اند کاروان راهیان نور، حافظ افتخارات و نقطه عطف سربلندی و عزت ملت ایران است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش با اشاره به هجوم دشمن در عرصه های جنگ نرم و ضرورت دفاع از ارزش های اسلامی در این عرصه ها افزود: استراتژی دشمن از ابتدا تاکنون تغییر رفتار در جامعه بوده و انقلاب اسلامی به عنوان پرچم‌دار مرزهای اعتقادی در برابر هجمه‌های دشمنان ایستاده که باید تفکر جوان را با ارزش‌های جامعه آشنا کنیم که یکی از این راه‌ها، تحقق اردوهای راهیان‌نور و تقویت عزت نفس و بالا بردن بینش اعتقادی جوانان شده است.

فراهانی تصریح کرد: راهیان‌نور را باید به‌عنوان یک حرکت فرهنگی بزرگ تقویت کنیم، چرا که این اردوها جوانان را با فرهنگ دفاع مقدس که یک فرهنگ متعالی است، آشنا می‌کند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 16:37 | نویسنده : میثم اله وردی |