سرپرست انتظامی تفرش: باند سرقت موتورسیکلت در تفرش منهدم شد

پایگاه خبری تفرش:

دستگیری باند سارقان مسلح طلا فروشی های تهران

خبرگزاری تسنیم: سرپرست انتظامی تفرش گفت: باند سارقان موتورسیکلت با تلاش مأموران انتظامی تفرش در این شهرستان منهدم شد.
 

به گزارش پایگاه خبری تفرش  سرگرد سیروس دالوند در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به دستگیری باند سرقت موتور سیکلت در تفرش اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهرستان تفرش و شکایت چند تن از شهروندان در این زمینه، موضوع مورد پیگیری پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در راستای افزایش ضریب ایمنی خودروها اعلام کرد که موتورسیکلت را حتما در پارکینگ عمومی و دارای متصدی و مراقب پارک کنید و قبض رسید دریافت دارند.

سرپرست انتظامی تفرش تصریح کرد: ایجاد هرگونه مانع برای پیشگیری از سرقت موثر و بازدارنده است و در صورت امکان سوئیچ مخفی روی موتورسیکلت نصب شود.

دالوند با اشاره به راه کارهای مقابله با سرقت موتور سیکلت، گفت: از تحویل موتورسیکلت به صورت امانت به اشخاصی که شناخت کافی از آنها ندارید، خودداری کنید و در صورت عدم دسترسی به پارکینگ، موتورسیکلت را حتی‌الامکان در مقابل دید پارک کنید.

سرپرست انتظامی تفرش تصریح کرد: از تغییر ظواهر موتورسیکلت از جمله باک و سیستم اگزوز و غیره که برخلاف آیین‌نامه است، خودداری کنید و در معاملات حتما هویت و مالکیت فروشنده احراز شود.

دالوند با اشاره به اهمیت اجرای شرایط برای جلوگیری از سرقت گفت: هرگونه معامله از طریق فروشگاه‌های معتبر و رسمی انجام شود و برای فروش از طریق آگهی روزنامه، ضرورت دارد تا اقدامات تامینی در صورت مراجعه خریدار به عمل آید و از در اختیار گذاشتن موتورسیکلت به بهانه بررسی وضعیت فنی جدا خودداری کنید.

وی افزود: پس از تحقیقات گسترده پلیس 4 نفر سارق سابقه دار شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در تفرش دستگیر شدند.

سرپرست انتظامی تفرش تصریح کرد: با کشف یک دستگاه موتورسیکلت و مقادیری لوازم موتورسیکلت در اموال مسروقه کشف شده، پس از شناسایی به مالباختگان تحویل و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

دالوند با اشاره به تعامل بسیار خوب مردم با نیرو انتظامی گفت: با قدردانی از همکاری مردم با نیروی انتظامی در شناسایی و کشف جرم، از شهروندان خواستاریم تا در صورت اطلاع از فعالیت های مجرمانه مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 13:16 | نویسنده : میثم اله وردی |