امام جمعه تفرش:حماسه 22 بهمن گزینه روی میز ملت ایران در برابر امریکا است

پایگاه خبری تفرش:

امام جمعه شهرستان تفرش گفت: حماسه پیروزی ملت ایران در 22 بهمن 57 و حضور پرشور مردم در سی پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی گزینه روی میز ملت در برابر امریکا است.

 

به گزارش پایگاه خبری تفرش حجت الاسلام ˈسید محمد مومنیˈ روز سه شنبه در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شهرستان تفرش افزود: مقاومت مردم در برابر تحریم ها، رشادت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و پیشرفت های علمی و هسته ای ایران در این 35 سال گزینه های روی میز ملت سلحشور ایران است که دشمنان را به ترس واداشته است.

وی با بیان این که دشمنان باید از گزینه های روی میز ملت ایران عبرت بگیرند، ادامه داد: ملت ایران در بهمن 57 با لبیک به ندای ملکوتی و الهی امام با اعتقاد و اتکا به باورهای دینی خود از جمله قیام عاشورایی امام حسین (ع) انقلاب را به پیروزی رساندند و بساط ظلم و ستم را از این کشور برچیدند.

وی افزود: امروز نیز مردم با اتحاد و همبستگی زیر سایه ولایت توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.

امام جمعه شهرستان تفرش تصریح کرد: پیشرفت های موشکی ایران که حاصل تلاش ها و مجاهدت های جوانان غیور ایرانی است اجازه هیج جسارتی را به دشمنان نمی دهد .

وی افزود: همانطور که دشمنان گزینه نظامی را روی میز دارند ما نیز گزینه لبیک یا حسین را روی میز داریم و با دشمنان مقابله می کنیم .

حجت الاسلام مومنی افزود: امریکا در تلاش است که ملت ایران را در جهان ملتی خطرناک که به دنبال سلاح هسته ای است جلوه دهد اما این برعکس است .

وی در پایان اظهار داشت: اتحاد و همدلی رمز موفقیت ملت ایران و عامل حفظ و نگهداری دستاوردهای انقلاب از جمله استقلال و آزادی است که باید توسط ملت انقلابی ایران در سایه ولایت حفظ و بیمه شود.

در پایان این مراسم قطعنامه سراسری 22 بهمن قرائت و با ندای الله اکبر مردم شهرستان تفرش به تایید رسید.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 14:50 | نویسنده : میثم اله وردی |