مردم تفرش در تجدید میثاق با انقلاب یکصدا شدند

پایگاه خبری تفرش:

مردم انقلابی شهر تفرش  با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر پشتیبانی خود را از نظام اسلامی و ولایت فقیه فریاد زدند و وحدت و یکپارچگی  خود را به رخ جهانیان کشیدند.

خبرگزاری فارس: مردم شهرهای استان مرکزی در تجدید میثاق با انقلاب یکصدا شدند

به گزارش پایگاه خبری تفرش به نقل از  خبرگزاری فارس مردم همیشه در صحنه تفرش بار دیگر نشان دادند که دشمن در محاسبات خود اشتباه کرده است و فشارهای سیاسی در عزم ملت ایران هیچ اثری ندارد.

فرماندار تفرش در حاشیه راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه اراده قوی، عزم ملی و ایمان همه جانبه از مهم‌ترین ویژگی‌های ملت ایران است، گفت: مردم ایران همچون آهنی هستند که هر قدر به کوره می‌روند گداخته‌تر می‌شوند.

بهروز اردلان‌راد افزود: ملت ما به دلیل فشارها و تحریم‌ها توانسته است محکم‌تر و مقاوم‌تر شده و از ظرفیت‌های خود استفاده بیشتری کند و دشمنان باید بدانند تهدید به حمله نظامی ترسی در مردم ایجاد نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: امسال حضور مردم نسبت به سال‌های گذشته متفاوت بوده است و این نشان‌دهنده پیام روشنی برای سران استکبار است و این پیام این است که روز به روز به نظام و انقلاب خود وفادارتر و پایبندتر شده و فریب هیچ تهدیدی را نخواهد خورد.

امام جمعه تفرش نیز در مسیر راهپیمایی امروز گفت: این راهپیمایی بیانگر پویندگی و بالندگی انقلاب است و همه آن‌هایی که این حضور پرشور را می‌‌بینند شاهد یک حرکت ملی و عزم راسخ هستند.

حجت‌الاسلام سید محمد مومنی اظهار داشت: ملت ایران در همه صحنه‌‌ها برای حفظ نظام و انقلاب حضور پرشور داشته و دارند.

یکی از شرکت‌کنندگان در راهپیمایی نیز گفت: من به‌ عنوان یک جوان ایرانی امروز از درک بالای مردم ایران اسلامی بر خود می‌بالم و بیش از گذشته دوستدار این انقلاب خواهم بود.

شهاب رئوفی در حالی که پرچم سه رنگ ایران اسلامی را در دست داشت، اظهار کرد: خون شهدای انقلاب در رگ‌های همه جوانان ایران اسلامی جریان دارد و دشمنان باید بدانند که جوانان امروز حاضرند همچون جوانان هشت سال دفاع مقدس جان خود را برای عزت و استقلال و افتخار ایران اسلامی فدا کنند.

شیرین محمدی یکی دیگر از شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی نیز در حالی که از حضور مردم در این راهپیمایی اشک شوق در چشمانش حلقه زده، خاطرنشان کرد: باید آفرین گفت به این مردمی که امروز بار دیگر عزت ایران اسلامی را به نمایش گذاشته و عهد و پیمان خود را با امام(ره) و انقلاب تجدید کردند.

سیما الهام‌نژاد از دیگر شرکت کنندگان این راهپیمایی گفت: دشمنان همه تلاش و توان خود را به کار گرفته‌اند تا بتوانند با ایجاد دلسردی میان اقشار جامعه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را کم‌رنگ کنند ولی تلاش آنها بی‌ثمر بود.

وی ادامه داد: حضور در این راهپیمایی نشانه رضایت مردم از نظام است و باز هم با وجود مشکلات موجود شاهد حضور گسترده مردم هستیم.

مریم دادمنش نیز گفت: مردم این شهر در همه صحنه‌های اجتماعی حضوری فعال دارند و در روز 22 بهمن ملت و به ویژه مردم همیشه در صحنه تفرش صدای ولایت‌مداری را سر دادند.

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 11:11 | نویسنده : میثم اله وردی |