صلاحی:حضور در راهپیمایی 22 بهمن تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی است

پایگاه خبری تفرش:

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن یک وظیفه همگانی و تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی است.

 

به گزارش پایگاه خبری تفرش ˈعباس صلاحیˈ در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: مردم ایران اسلامی با حضور حماسی و شرکت گسترده در راهپیمایی روز22 پاسخ دندان شکنی به اظهارات استکبار جهانی در خصوص مسائل هسته ای می دهند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: راهپیمایی 22 بهمن نمایش قدرت و وحدت همه آحاد مردم در حفظ و حراست از نظام بوده و موجبات یاس دشمنان را فراهم می کند.

صلاحی گفت: حضور پرشور و حداکثری مردم ایران زمین در راهپیمایی روز 22 بهمن باید اقتدار ما را به جهانیان نشان دهد تا آنها بدانند که ملت ایران به یک قدرت مطلق در منطقه تبدیل شده و به هیچ عنوان از حقوق حقه هسته ای خود عقب نشینی نمی کند.

وی بیان کرد: جهانیان باید بدانند، نمایندگان ایران در گروه 5+1 تنها نیستند و 75 میلیون ایرانی با تمام قدرت پشتیبان برادران خود در مذاکرات هستند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همچنین حضور مردم در راهپیمایی امروز باعث می شود که نمایندگان ایران در مذاکرات 5+1 با قدرت بیشتری به دفاع از حقوق ملت بپردازند و استکبار جهانی و متحدانش هم بفهمند که ملت ایران در خصوص حقوق هسته ای خود جدی است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 10:47 | نویسنده : میثم اله وردی |