تشکیل هسته‌های علمی، فرهنگی بانوان در تفرش ضروری است

پایگاه خبری تفرش:

فرماندار تفرش گفت: با وجود تعداد بالای زنان تحصیل کرده در تفرش و نیاز مبرم به حضور آنان در جامعه تشکیل هسته‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و هنری بانوان در این شهرستان ضروری است.

خبرگزاری فارس: تشکیل هسته‌های علمی، فرهنگی بانوان در تفرش ضروری است

به گزارش پایگاه خبری تفرش به نقل از خبرگزاری فارس  بهروز اردلان‌راد ظهر امروز در همایش انقلاب اسلامی و منزلت زن با اشاره به اینکه حضور زنان در عرصه‌های مختلف به ویژه پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بی‌نظیر، موثر و چشمگیر بوده است، اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی برای انتقال و تبیین نقش بانوان در پیروزی انقلاب به نسل جوان جامعه است.

وی افزود: این قشر از جامعه همدوش مردان در تمامی صحنه‌های مبارزه حضوری فعال داشتند.

فرماندار شهرستان تفرش تصریح کرد: بانوان جامعه ایران اسلامی باید همچنان در حفظ دستاوردهای انقلاب و ارزش‌های دینی گام بردارند.

فرماندار تفرش ادامه داد: امروز کشورمان در عرصه‌های بین‌المللی در اوج اقتدار و عزت قرار دارد و این امر مسئولیت ما را در قبال شهدا سنگین‌‌تر از گذشته کرده است.

اردلان راد با بیان نقش موثر زنان در 8 سال دفاع مقدس بیان کرد: همراهی و پشتوانه بانوان در حماسه 8 سال دفاع مقدس کمک شایانی به دلاوری‌ها و از فداکاری‌های رزمندگان و حضور آنان در جبهه‌ها کرد.

وی اظهار داشت: مسئولین باید با تجلیل و دلجویی از مادران شهیدان یاد شهدا را زنده نگاه داشته و موجب دلگرمی این مادران صبور شوند.

فرماندار شهرستان تفرش همچنین به تشکیل هسته‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و هنری بانوان در شهرستان تفرش تاکید کرد و گفت: به لطف خداوند و صبر و تلاش بانوان تفرشی هم اکنون زنان تحصیل کرده بسیاری در شهرستان هستند اما متاسفانه از ظرفیت تحصیلی خود در امور اجرایی شهرستان استفاده نمی‌کنند که باید گفت؛ حضور آنان در جامعه نیازی مبرم تلقی می‌شود.

اردلان‌راد با اشاره به اینکه وجود خانواده‌های مستحکم و بدون آسیب اجتماعی، ارکان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: بانوان حلال مشکلات خانواده هستند و خانواده‌ای اگر پیشرفت موثری در جامعه داشته باشد بی‌شک وجود مادر و همسری فداکار سبب بروز این اتفاق مهم شده است.

وی به نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاکید کرد و بیان داشت: ایجاد فرهنگ ملی با رعایت عفاف و حجاب در جامعه محقق می‌شود.

این مراسم با حضور مسئولان شهرستان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و حضور حداکثری بانوان تفرشی در مجتمع فرهنگی هنری دکتر حسابی برگزار شد.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 16:46 | نویسنده : میثم اله وردی |