امام جمعه تفرش: استقامت و وحدت مردم ایران مهم‌ترین عامل پیروزی انقلاب است

پایگاه خبری تفرش:

امام جمعه شهرستان تفرش گفت: استقامت و وحدت مردم ایران مهم‌ترین عامل پیروزی این امت در سال 1357 بود.

خبرگزاری فارس: استقامت و وحدت مردم ایران مهم‌ترین عامل پیروزی انقلاب است 

به گزارش پایگاه خبری تفرش به نقل از  خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام سید محمد مومنی ظهر امروز در مراسم جشن انقلاب که در روستای شهراب برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب ما یکی از آثار توحید عملی حضرت امام (ره) بود، اظهار داشت: امام خمینی(ره)  در سایه رحمت الهی با یکپارچه کردن ملت ایران ضمن به نمایش گذاشتن هنر خود در یک صدایی ملت، توانست انقلاب را پیروز و معجزه قرن را به جهانیان اثبات کند.

وی تصریح کرد: در عصر کنونی نیز کلید حل  تمام مشکلات، متوجه کردن همگان به مبداء هستی و استفاده از ظرفیت ویژه نماز است که در سایه اشاعه این فرهنگ ضمن حل تمامی مشکلات، نظام ، انقلاب و جوانان این مرز و بوم در برابر توطئه‌های دشمنان حفظ و بیمه می‌شوند.

امام جمعه شهرستان تفرش، پیروزی انقلاب اسلامی ایران را مرهون خون شهدا و رهبری امام خمینی(ره) دانست و اظهار داشت: عوامل پیروزی انقلاب با شکوه ایران باید در مجالس و برنامه‌های دهه فجر بیان شود تا دشمنان بدانند نمی‌توانند به این ملت لطمه‌ای وارد کنند.

مومنی بیان کرد: امام خمینی(ره) شخصیتی با تقوا بود که دست خدا را بالاترین دست می‌دانست و با اتکا به قدرت خداوند تاریکی را از مردم ایران دور و موجب طلوع سپیده فجر در ایران شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مصادیق طغیان‌گری در عصر گذشته طغیان‌گری رژیم ستمشاهی بود که با حکومت ظالمانه صدمات بسیاری بر مردم ایران وارد کرد و اکنون نسل سوم ما باید بداند این انقلاب پس از عبور از چه فراز و نشیب‌هایی به پیروزی رسیده و پیشرفت‌های امروز مرهون رشادت جوانان غیور دیروز است.

امام جمعه شهرستان تفرش با تأکید بر حراست از انقلاب اسلامی بیان داشت: تکریم خانواده شهدا و زمزمه ندای انقلاب باید همیشه در ذهن و قلوب مردم ایران ثبت گردد و فقط منوط به دهه خاصی نباشد.

به گزارش فارس؛ برگزاری سرود دسته جمعی، اجرای مقاله و تجلیل از مقام‌های برتر فرهنگی هنری دانش‌آموزان شهراب، دارستان و سربند و کشه شهرستان تفرش از برنامه‌های اجرایی این مراسم بود.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 17:39 | نویسنده : میثم اله وردی |