فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفرش: 8 سال دفاع مقدس سند حریت ایران اسلامی است

پایگاه خبری تفرش:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش گفت: هشت سال دفاع مقدس سند حریت ایران اسلامی است.

خبرگزاری فارس: 8 سال دفاع مقدس سند حریت ایران اسلامی است

به گزارش پایگاه خبری تفرش به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، علی فراهانی ظهر امروز در  مراسم بزرگداشت سالروز عملیات غرور آفرین والفجر 8  که در سپاه ناحیه تفرش برگزار شد، اظهار داشت: جنگ تحمیلی ایران و عراق یکی از مهمترین و  تاثیر گذارترین جنگ‌ها در غرب آسیا است که آثار و برکات فراوانی را به همراه داشته است.

وی، اختلافات تاریخی ایران و عراق، قابلیت‌های رود اروند، خصایص و روحیات خاص صدام که دیکتاتوری بی‌رحم و قدرت طلب بود و در اوایل انقلاب خیال باطل برای تصرف ایران را در سر می‌پروراند را از عوامل شروع جنگ تحمیلی بین ایران و عراق عنوان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش افزود: رزمندگان دلیر ما با انجام عملیات‌ فراوان در مناطق مختلف و تحمل رنج‌ها و مشقات فراوان اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور عزیزمان در سلطه بیگانگان باقی بماند.

فراهانی تصریح کرد : عملیات والفجر 8 تبلور اقدامات حفاظتی و بهره گیری از خاطرات تلخ و شیرین حوادث سال‌های جنگ بود.

وی، انضباط راز داری و حفاظتی، انتخاب نیروهای مطمئن، طراحی برنامه‌های فریب و انحراف در اذهان دشمنان، حفاظت مهندسی و آموزش‌های حفاظتی نیروها را از مهمترین دلایل پیروزی عملیات والفجر 8 عنوان کرد.

وی ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران با از خود گذشتگی و ایثار شهدا و رزمندگان به پیروزی رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش اضافه کرد: پیروزی در جنگ تحمیلی مرهون اطاعت بی‌چون و چرا از ولایت فقیه، تعامل، اتحاد و خستگی ناپذیری نیروها بود.

به گزارش فارس؛ در این مراسم از جانباز منصور حیدری که از نیروهای شرکت کننده در عملیات والفجر 8 بود با اهدای لوح سپاس تجلیل و قدردانی شد.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 16:36 | نویسنده : میثم اله وردی |