سرپرست دانشگاه تفرش: دانشگاه‌ها مغز متفکر جامعه در جنگ اقتصادی و فرهنگی هستند

پایگاه خبری تفرش:

سرپرست دانشگاه تفرش دانشگاه‌ها را مغز متفکر جامعه خواند و گفت: در جنگ اقتصادی و فرهنگی دانشگاه‌ها باید با تأثیرگذاری فراوانی که در جامعه دارند در خط مقدم نبرد قرار گیرند.

خبرگزاری فارس: دانشگاه‌ها مغز متفکر جامعه در جنگ اقتصادی و فرهنگی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمدقاسم سحاب ظهر امروز در آیین بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با تبریک دهه مبارک فجر با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران ثمره خون شهدا به رهبری امام خمینی (ره) بود، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران ثمره خون شهدا و جانفشانی آنان در به پیروزی رساندن این حرکت عظیم به رهبری امام خمینی (ره) بود.

وی تصریح کرد: طلوع فجر و بروز انقلاب اسلامی سبب بروز تغییرات اساسی در کشور شد که نتایج آن در رشد علمی و فرهنگی دانشجویان و مفاخر ایران قابل مشاهده است.

سرپرست دانشگاه تفرش افزود: توکل به خدا، اتکای ملت به خود و عدم اعتماد به دشمنان از مهم‌ترین عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی ایران در طول تاریخ است.

سحاب رهبری امام خمینی (ره)، قدرت الهی و پشتیبانی ملت از این حرکت معنوی و ارزشی را رمز پیروزی انقلاب و وجه تمایز آن با دیگر انقلاب‌های صورت گرفته در جهان عنوان کرد.

وی دفاع جانانه از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را از وظایف اصلی دانشگاه‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد: حراست از نظام در سال 57 به دست جوانان غیور و دلیر انجام شد و امروز باید دانشگاهیان این بیرق را در دست گرفته و حافظ انقلاب و دستاوردهای آن باشند.

سرپرست دانشگاه تفرش با اشاره به مذاکرات کنونی ایران با آمریکا تصریح کرد: ملت ایران با اعتماد به دستگاه دیپلماسی و تبعیت از ولایت و با یادآوری سخنان رهبری که آمریکا قابل اعتماد نیست برای احقاق حقوق حقه خود در این مذاکرات تلاش می‌کند.

در این مراسم که مدیران و کارکنان دانشگاه‌های شهرستان تفرش حضور داشتند بیست و پنجمین سالگرد تاسیس دانشگاه تفرش گرامی داشته شد و از تیم‌های برتر مسابقات فوتسال دانشگاه‌های شهرستان تفرش تقدیر به عمل آمد.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 16:2 | نویسنده : میثم اله وردی |