نماینده مجلس: 22 بهمن نماد وحدت و همدلی ملت ایران است

پایگاه خبری تفرش:

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: 22 بهمن یادآور وحدت ، همدلی و یکپارچگی ملت ولایتمدار و سرافراز ایران زمین است.

 

به گزارش پایگاه خبری تفرش  ˈعباس صلاحیˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 22 بهمن از مناسبت هایی است که همه مردم با سلایق مختلف کنار همدیگر قرار می گیرند تا از انقلاب اسلامی دفاع کنند.

وی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نشانه تاکید مجدد آنان بر آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: ملت غیور و ولایتمدار ایران اسلامی باید با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز 22 بهمن یکبار دیگر به دشمنان این مرز و بوم بفهماند که تا پای جان پشتیبان نظام، آرمان های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ملت غیور ایران اسلامی به خصوص استان مرکزی باید با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز 22 بهمن حمایت ها و پشتیبانی های خود را از انقلاب اسلامی به گوش جهانیان برسانند.

وی گفت: تداوم راه امام خمینی (ره) در پیروی و تبعیت از وصی شایسته اش مقام معظم رهبری تجلی پیدا می کند، بنابراین ملت ایران باید هوشیار باشند و در هر شرایطی پشتیبان و حامی ایشان باشند.

صلاحی توکل به خدا، اطاعت از رهبری و ولایت فقیه، پشتیبانی و حضور آگاهانه مردم در صحنه های اجتماع را از عوامل موثر پیروزی انقلاب اسلامی دانست و افزود: دشمنان باید بدانند مردم قدردان ایران اسلامی بر ادامه حیات طیبه انقلاب اسلامی، ثابت قدم و مصمم بوده و توطئه های دشمنان را تا ابد نقش بر آب می کنند.

وی، امام راحل را احیاگر سیره اهل بیت (ع) و عامل استقلال و عزتمندی ملت ایران نامید و یادآور شد: امام خمینی(ره) با اراده و توکل به خدا، سرنوشت ملت را تغییر و ایران را در مسیر صلاح و رستگاری قرار داد.

صلاحی ادامه داد: آرمان ها واهداف امام خمینی(ره) پس از گذشت 35 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به یک الگو در سراسر دنیا به خصوص جهان اسلام تبدیل شده است، بنابراین تشریح و تبیین اندیشه های آن بزرگوار برای تمام اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان ضروری است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انقلابی که امام خمینی (ره) آغازگر آن بود و با پشتیبانی همه جانبه ملت ایران آن را به پیروزی رساند به مقدمه ای برای بیداری اسلامی در جهان تبدیل شد و تمام انقلاب های منطقه برگرفته از اهداف و اندیشه های امام راحل است.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: افتخار، استقلال و سربلندی امروز ملت ایران اسلامی در دنیا مرهون آرمان ها و اندیشه های امام راحل است، بنابراین گرامیداشت دهه مبارک فجر برای تمام ملت ایران به خصوص جوانان ضروری است.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 9:58 | نویسنده : میثم اله وردی |