فرماندار تفرش: خون شهدا پشتوانه مستحکم انقلاب اسلامی است

پایگاه خبری تفرش:

فرماندار شهرستان تفرش گفت: خون شهدا پشتوانه مستحکم انقلاب اسلامی است.

خبرگزاری فارس: خون شهدا پشتوانه مستحکم انقلاب اسلامی است

به گزارش پایگاه خبری تفرش به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، بهروز اردلان‌راد بعد از ظهر امروز در دیدار با دو خانواده شهید و سه خانواده جانباز، گفت: شهیدان با نثار خون خود پرچم همیشه در اهتزاز ایران اسلامی را بر قله‌های رفیع عزت و استقلال مستحکم‌تر کردند و بی‌شک شهدا، ‌ایثارگران گرانقدر و خانواده معظم آنها، پشتوانه‌های مستحکم انقلاب اسلامی و حامیان همیشه در صحنه نظام جمهوری اسلامی هستند که وجودشان بر تن دشمنان لرزه می‌اندازد.

وی با بیان اینکه پذیرش مسئولیت از سوی مدیران امانتی از جانب شهیدان است، افزود: پاسداشت مقام شهدا و ارج نهادن به از خودگذشتگی آنان وظیفه‌ای سنگین می‌باشد و خدمت به خانواده‌های شهدا و دلجویی از آنان سعادت است.

فرماندار شهرستان تفرش تصریح کرد: ایمان به خدا، شجاعت، توسل و توکل به خدا، ایثار و جانفشانی و تاسی به قرآن کریم و اهل بیت(ع) رمز پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال مقاومت در مقابل با کفر بود.

اردلان‌راد خدمت به خانواده شهدا را بنا به فرمایش حضرت امام(ره) خدمت به نبی اکرم(ص) دانست و بیان داشت: ایثارگری مهمترین خصیصه رزمندگان است و می‌توان وفاداری آنان به دین را به وفاداری یاران امام حسین(ع) در کربلا تشبیه کرد.

وی ضمن تقدیر از صبر، مقاومت و حضور خانواده شهدا در صحنه‌های اجتماعی، تکریم  خانواده شهدا و ادامه راه شهدا را وظیفه ملت دانست و اظهار امیدواری کرد که این ملاقات‌ها و بازدید‌ها باعث دلگرمی خانواده محترم و صبور شهدا شود.

فرماندار تفرش در این بازدید با خانواده شهیدان محمد حسین یاسا و بابک عسگری دیدار و گفت‌وگو کرد.

همچنین جانبازان مجید عسگری، محسن شهرابی فراهانی و مظاهر جعفری در این دیدارها مورد دلجویی قرار گرفتند.

لازم به ذکر است شهرستان تفرش136 شهید، 268 جانباز و 17 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 19:20 | نویسنده : میثم اله وردی |