جشن انقلاب در مسجد امام حسن مجتبی(ع) تفرش برگزار شد

پایگاه خبری تفرش:

همزمان با دهه مبارک فجر، جشن انقلاب با حضور مسئولین و مردم در مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهرستان تفرش برگزار شد.

خبرگزاری فارس: جشن انقلاب در مسجد امام حسن مجتبی(ع) تفرش برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تفرش به نقل از  خبرگزاری فارس ، واعظ شهرستان تفرش ظهر امروز در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلاب نور، معنویت، شعور، اعتقاد و آرمان‌های ارزشی دینی و به پا خواستن علیه ظلم و جور طاغوت زمان بود. 

حجت‌الاسلام فریدون امیری در ادامه به تشریح علل شکل‌گیری جمهوری اسلامی پرداخت و عنوان کرد: استقامت امام، شجاعت، تدبیر، اخلاص، امدادهای غیبی و خستگی مردم از وضعیت موجود سبب خلق انقلاب عظیمی شد که تا ابد ماندگار خواهد ماند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای فراوانی را برای کشور به همراه داشته اظهار داشت: ایجاد حکومت اسلامی، تدوین قانون اساسی بر اساس فقه شیعی، رهایی همه جانبه کشور از وابستگی به غرب، در حوزه  سیاسی و استقلال، خودکفایی و قطع وابستگی به غرب در حوزه اقتصادی از دستاوردهای مهم این انقلاب دینی بوده است.

وی در ادامه مبارزه با مفاسد اقتصادی و مالی، اولویت بخشی به توسعه مناطق محروم کشور و مقابله با مصرف‌گرایی و اشرافی‌گری را از دستاوردهای بزرگ دیگر در حوزه اقتصادی بیان کرد.

امیری در ادامه به تبیین دستاوردهای علمی و فناوری انقلاب اسلامی پرداخت و ادامه داد: از نظر علمی و فناوری سرعت رشد علمی کشور ایران 11 برابر متوسط رشد جهانی است و کشور ایران از نظر جایگاه تولید در بین 15 کشور برتر جهان قرار دارد.

تلاوت قرآن توسط نونهالان موسسه قرآنی نور و اهداء جوایز به فعالین فرهنگی از برنامه‌های دیگر جشن پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان تفرش بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 15:50 | نویسنده : میثم اله وردی |