امام جمعه تفرش: هوشیاری و بصیرت دانشگاهیان پشتیبان نظام اسلامی است

پایگاه خبری تفرش:

امام جمعه تفرش گفت: هوشمندی و بصیرت جامعه دانشگاهی سرمایه عظیم و پشتیبان نظام اسلامی است.

به گزارش  پایگاه خبری تفرش ،حجت الاسلام سید «محمد مومنی» روز چهارشنبه در دیدار با اساتید و دانشجویان دانشگاههای دولتی، پیام نور و آزاد تفرش افزود: امام راحل سرمایه و امانتی بزرگ را در حکومتداری عدالت محور در اختیار ما گذاشته که گروه های مرجع و فرهیخته باید با تولید علم و راهبری فکری و اندیشه در اشاعه آن بکوشند.

وی بیان کرد:وحدت کلمه، قدرت ایمان امت و اسلام رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود و این انقلاب یکی از آثار توحید عملی حضرت امام (ره) محسوب می شود.

وی بیان کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی در سایه رحمت الهی با یکپارچه کردن ملت ایران، انقلاب را به پیروزی رساند و معجزه قرن به وقوع پیوشت.

امام جمعه تفرش گفت: دانشجویان باید به عنوان آگاهان و فعالان سیاسی عمل کنند و از سیاست زدگی برحذر باشند و یکی از راههای مهم در پختگی دانشجویان فعال سازی کرسی های آزاد اندیشی و تقویت فعالیتهای اجتماعی و فوق برنامه دانشجویان است.

حجت الاسلام مومنی توضیح داد: در عصر کنونی کلید حل تمام مشکلات، متوجه کردن همگان به مبداء هستی و استفاده از ظرفیت ویژه نماز است که در سایه اشاعه این فرهنگ ضمن حل تمامی مشکلات، نظام ، انقلاب و جوانان ما در برابر توطئه های دشمنان حفظ و بیمه می شوند.

سرپرست دانشگاه تفرش نیز در این نشست گفت: ایام الله دهه فجر فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهایی است که از طریق پیروزی انقلاب اسلامی نصیب ملت ایران شد.

دکتر ˈمحمد قاسم سحابˈ افزود: مردمی بودن و برخورداری از یک رهبر مذهبی که در قلب ملت جای داشت از مهمترین ویژگی های انقلاب اسلامی ایران بود .

وی اضافه کرد: یکپارچه شدن ملت ایران حول رهبری خردمندانه امام خمینی (ره) رمز پیرووزی انقلاب و وجه تمایز آن با دیگر انقلاب های صورت گرفته در جهان بود.

وی عنوان کرد: حضور پرشور دانشگاهیان در راهپیمایی 22 بهمن در تفرش نشان دهنده بلوغ فکری و بصیرت این قشر است.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 14:34 | نویسنده : میثم اله وردی |