امام جمعه تفرش: سپیده دم انقلاب 1357 زمینه‌ساز برپایی نظام اسلامی شد

پایگاه خبری تفرش:

امام جمعه شهرستان تفرش گفت: فجر و سپیده دم انقلاب اسلامی در سال 1357 در میهن دمیده شد و زمینه‌ساز برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی و تداوم و استحکام انقلاب گشت.

خبرگزاری فارس: سپیده دم انقلاب 1357 زمینه‌ساز برپایی نظام اسلامی شد

به گزارش پایگاه خبری تفرش به نقل از خبرگزاری فارس ، حجت‌الاسلام سید محمد مومنی در مراسم نمادین زنگ انقلاب که با حضور مسئولان شهرستانی در هنرستان خشایار برگزار شد، گفت: با طلوع فجر تاریکی‌های زمانه از بین رفت و با این طلوع، خورشید انقلاب در سال 1357 از افق فرودگاه مهرآباد درخشید.

وی ادامه داد: وحدت و همدلی ملت ایران موجب از بین رفتن خودکامی‌ها و تعصبات قومی و حزبی در عصر گذشته شد.

امام جمعه شهرستان تفرش با بیان اینکه با آغاز دهه مبارک فجر نور ولی خدا در ایران اسلامی تابش کرد، افزود: ولی خدا و هدایتگر جامعه اسلامی ایران امام خمینی (ره) با ایجاد وحدت و همبستگی در میان مردم ایران سبب فائق آمدن بر تمامی مشکلات شد.

مومنی تصریح کرد: سرنگونی طاغوت تنها با همدلی و همبستگی مردم و به رهبری امام راحل امکانپذیر بود.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که در قرآن مجید آمده است زمانیکه نعمتی به امتی اهدا می‌شود در صورت وحدت آن نعمت برای آنان حفظ می‌شود مردم ایران نیز با وحدت کلمه و یکپارچگی موجب حفظ نعمت الهی خداوند که همان انقلاب اسلامی است، شدند.

مومنی حضور پرشور و شاکر بودن مردم را نشانه عظمت انقلاب دانست و ادامه داد: با حراست از انقلاب اسلامی ایران و پیروی از منویات مقام معظم رهبری این انقلاب را به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل خواهیم کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 14:7 | نویسنده : میثم اله وردی |