زنگ انقلاب در مدارس تفرش نواخته شد

پایگاه خبری تفرش:

زنگ انقلاب روز شنبه همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر در مدارس شهرستان تفرش نواخته شد.

امام جمعه تفرش به همین مناسبت در آیین زنگ انقلاب دبیرستان پسرانه دکتر خشایار این شهرستان گفت: فجر انقلاب اسلامی در سال 57 از افق فرودگاه مهر آباد درخشش یافت و همه ظلمتها و خود کامی ها، تعصبات قومی و حزبی را از بین برد.

به گزارش  پایگاه خبری تفرش حجت الاسلام ˈسید محمد مومنیˈ افزود: مردم ایران با تکیه بر قدرت لایزال الهی و ایمان به خدا و رهبری خردمندانه امام خمینی (ره) انقلاب را به پیروزی رساندند و بر تمام مشکلات فایق آمدند .

وی با بیان این که وحدت و یکی شدن مردم در بهمن 57 در مقابل رژیم طاغوت یک عنایت الهی بود تصریح کرد: از این عنایت نباید غافل شد و باید در مقابل تمام دنیا ایستاد که لازمه آن نیز ارتباط قوی با خداوند است، زیرا اگر قدرت خدا در کنار مان باشد هیچ کشوری به ما نمی تواند ضربه وارد کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تفرش نیز در این آیین گفت: پیروی از خط ولایت و رهبری رمز پیروزی و موفقیت ملت ایران در بهمن 57 بود.

ˈمحمد حسن افشاریˈ افزود: ایمان به خدا، وحدت کلمه، رهبری پیامبرگونه امام ( ره ) از عوامل پیروزی انقلاب است و حفاظت از دستاوردهای گرانبهای انقلاب و خون شهدا رسالت کنونی ملت ایران و بویژه دانش آموزان است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 13:38 | نویسنده : میثم اله وردی |