همزمان با آغاز دهه فجر، جشنواره فرهنگی هنری حکیم نظامی در شهرستان تفرش آغاز به کار کرد.

پایگاه خبری تفرش:

همزمان با آغاز دهه فجر، جشنواره فرهنگی هنری حکیم نظامی در شهرستان تفرش آغاز به کار کرد.

خبرگزاری فارس: جشنواره فرهنگی هنری حکیم نظامی در تفرش آغاز به کار کرد 

به گزارش  پایگاه خبری تفرش به نقل از  خبرگزاری فارس از اراک، جشنواره فرهنگی هنری حکیم نظامی کار خود را بعد از ظهر امروز در شهرستان تفرش آغاز کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفرش در آئین افتتاح این جشنواره گفت: هنر زبان گویای جامعه است و با زبان هنر می‌توان کمک شایانی به جامعه و مردم کرد.

فضل‌الله باباخانی افزود: 414 اثر از هنرمندان شهرستان تفرش به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که با تشخیص داوران آثار راه یافته در جشنواره امروز به نمایش گذاشته شده است.

وی تصریح کرد: آثار هنری حاضر در این جشنواره شامل نگارگری،گلیم، فرش، ظروف مسی، نقاشی و حکاکی روی چرم، عکاسی و سیاه قلم، تذهیب، مجسمه سازی و طراحی جلد، پوستر و آرم است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفرش با بیان اینکه 22 رشته اثر به این جشنواره ارسال شده است، بیان داشت: رشته‌های عکاسی و نقاشی با بیشترین استقبال روبرو بوده و تذهیب و مجسمه سازی کمترین استقبال را داشته و در رشته‌های تئاتر و خوشنویسی اثری ارسال نگردیده است.

باباخانی خاطرنشان کرد: همچنین 9 گروه تعزیه خوانی تفرش و یک گروه از اراک در این جشنواره شرکت کرده‌اند که با برنامه‌ریزی انجام شده کارهای خود را به مرحله اجرا در خواهند آورد.

لازم به ذکر است؛ این جشنواره تا 22 بهمن ادامه دارد و در آن از تمامی هنرمندان شرکت کننده تقدیر خواهد شد.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 19:32 | نویسنده : میثم اله وردی |