استاندار مرکزی خواستار سرعت بخشی به پروژه آبرسانی هفتیان تفرش شد

پایگاه خبری تفرش:

استاندار مرکزی خواستار سرعت بخشی به عملیات اجرایی پروژه آبرسانی هفتیان تفرش شد و ابراز امیدواری کرد این طرح عمرانی مهم تا سه سال اینده به بهره برداری برسد.

 

ˈمحمدحسین مقیمیˈ شامگاه جمعه پس از بازدید از این طرح در جمع خبرنگاران در تفرش افزود: این طرح یکی از مهمترین طرح های شهرستان تفرش است که هم اینک پیشرفت فیزیکی 12 درصدی دارد.

وی بیان کرد: این پروژه با هدف تامین آب شرب و آب مورد نیاز توسعه بخش کشاورزی شهرستان تفرش اجرا می شود و مدیران ذیربط باید از تمامی ظرفیتهای تبصره ای بودجه برای شتاب بخشی به تکمیل آن ستفاده کنند.

مقیمی ادامه داد: آبدهی چشمه هفتیان 450 لیتر در ثانیه است و میزان آب انتقالی از آن 150 لیتر در ثانیه است که تاکنون چهار کیلومتر لوله و تجهیزات مورد نیاز آن خریداری شده است.

وی با تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: حراست و حفاظت از میراث بزرگ انقلاب اسلامی وظیفه تمامی ایرانیان است و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا سبب حفظ انقلاب اسلامی می شود.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: پروژه هفتیان از نیازهای زیرساختی تفرش است.

ˈعباس صلاحیˈ افزود: هدررفت آب شرب در بخش شهری در شهرستان تفرش بین 30 تا 40 درصد است که این مهم نیازمند اصلاح و ترمیم شبکه آبرسانی شهری است.

وی با یادآوری مشکل کم آبی در تفرش و روستاهای اطراف اظهارکرد: با بهره برداری از طرح آبرسانی هفتیان 42 روستا از نعمت آب شرب بهره مند می شوند و مردم تفرش از مشکل کم آبی رها می شوند.

پروژه هفتیان با برآورد اعتبار یکهزار و 120 میلیارد ریال درحال اجراست که تاکنون 110میلیارد ریال این اعتبار تخصیص شده است.

با بهره برداری از این طرح 150 لیتر در ثانیه آب به روستاها و یکصد لیتر در ثانیه آبرسانی به شهر تفرش انجام می شود.

اجرای طرح آبرسانی هفتیان از سال 1388 آغاز شده و از درصد پیشرفت فیزیکی کمی برخوردار است.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 9:17 | نویسنده : میثم اله وردی |