پروژه گازرسانی به روستاهای تفرش در دهه فجر افتتاح می‌شود

پایگاه خبری تفرش:

فرماندار شهرستان تفرش گفت: مهمترین طرح‌ عمرانی شهرستان تفرش در دهه فجر کلنگ‌زنی طرح آبرسانی به شش روستای منطقه رودبار است که این طرح با حضور استاندار استان مرکزی کلنگ‌زنی خواهد شد.

خبرگزاری فارس: پروژه گازرسانی به روستاهای تفرش در دهه فجر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک بهروز اردلان‌راد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان اجرا خواهد شد و 900 خانوار از اجرای این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند.

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان تفرش تصریح کرد: همچنین طرح گازرسانی به روستاهای شهرستان تفرش در دهه فجر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: طرح گازرسانی به روستاهای تفرش تاکنون با پیشرفت خوبی انجام شده و در دهه مبارک فجر از گازرسانی به سه روستای سفیدشبان، بازرجان و مشهد بازرجان بهره‌برداری خواهد شد.

اردلان‌راد با بیان اینکه برنامه‌های مختلف در حوزه شهری در دهه فجر پیش‌بینی شده است، ادامه داد: دبیرستان شبانه روزی دخترانه الزهرا(س) از مهمترین طرح‌های عمرانی درون شهری است که به همت یکی از خیرین شهرستان در محله کوکان تفرش ساخته شده است.

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان تفرش همچنین از اجرای برنامه‌های متفاوت در حوزه‌های فرهنگی و مذهبی خبر داد و بیان کرد: حضور تشکل‌های دانش‌آموزی و مدارس در گلزار شهداء، برگزاری نمایشگاه تصویری حماسه حضور، انتشار ویژه‌نامه دهه فجر، نمایشگاه خوشنویسی در ایام دهه فجر، معرفی کتب مرتبط با انقلاب، جشنواره طبخ غذای سالم و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هنری بانوان از جمله برنامه‌های دهه مبارک فجر است که در این شهرستان اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های مذهبی دهه فجر تفرش گفت: برگزاری مسابقات سبک زندگی و اثر تخریبی ماهواره، دیدار با مادران و خواهران جانباز، آذین بندی سطح شهر و نصب پلاکارد و بنر، برگزاری محفل انس با قرآن، شرکت در اردوی راهیان نور، برگزاری جشن انقلاب در تمامی مدارس تفرش و تشکیل نمایشگاه عفاف و حجاب در مدارس دخترانه تفرش از جمله برنامه‌های مذهبی تفرش است.

اردلان‌راد اظهار داشت: 100 ویژه‌برنامه در این دهه مبارک تدوین شده است که مردم شریف و ولایی شهرستان تفرش با حضور در این برنامه‌ها موجب شکوه و بزرگی انقلاب اسلامی در سی و پنجمین سالگرد پیروزی می‌شوند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 14:51 | نویسنده : میثم اله وردی |