مدیرکمیته امداد تفرش خبر داد حمایت بیش از ۲۰۰ نفر از ایتام تفرش

پایگاه خبری تفرش:

نمایشگاه توانمندی های کمیته امداد

 مدیرکمیته امداد تفرش گفت: در ۹ ماه امسال ۲۹۴ نفر از حامیان ایتام حمایت از ۴۸ نفر از یتیمان تحت حمایت امداد شهرستان تفرش را عهده دار شدند.

به گزارش پایگاه خبری تفرش قاسم مقدم در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به نقش حامیان ایتام اظهار کرد: در راستـای کمک به خانواده های نیازمنـد به ویژه خانواده های بی سرپرست در قالب طرح اکرام ایتام، شمار حامیان نیکوکار حمایت کننده از ایتام تحت حمایت این شهرستان در 9ماهه امسال به 294 نفر حامی رسید.

وی افزود: مردم خیر و حامیان با بهره گیری از سیره بزرگان در باره توجه به یتیم و یتیم نوازی در این طرح مشارکت می کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) تفرش تصریح کرد: این حامیان در این مدت بیش از 1میلیاد و44 میلیون ریال به این ایتام کمک کرده اند.

مقدم انجام طرح اکرام ایتام را از جمله طرح های خوب امداد در کمک به یتیمان تحت حمایت دانست و گفت: با انجام این طرح خداپسندانه و کمک حامیان و خیرین به ایتام تحت حمایت آنها مانند سایر کودکان از امکانات معیشتی و تحصیلی برخوردار شده اند.

وی افزود: این نهاد مردمی با همکاری مردم نیک اندیش و خیر خواه آمادگی خود راجهت خدمت به محرومین و ارائه خدمات به نیازمندان اعلام می دارد.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) تفرش تصریح کرد: طرح اکرام ایتام پلی است بین خیرین و ایتام تحت حمایت و حامیان با مهر ورزی خود جای خالی مهر و محبت پدر و مادر را در وجود آنان پر می کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 18:1 | نویسنده : میثم اله وردی |