نقشه سیاه مرد جوان برای اخاذی از خانواده همسرش

پایگاه خبری تفرش:

مرد شیاد كه با تهديد انتشار تصاوير خصوصي در فضاي مجازي اقدام به كلاهبرداري از خانواده نامزدش كرده بود در تفرش استان مركزي دستگير شد.

به گزارش  پایگاه خبری تفرش به نقل از   عرش نیوز ،پس از مراجعه فردي به يكي از طلا فروشي هاي شهرستان تفرش و اقدام براي فروش مقاديري طلا و جواهرات پايين تر از قيمت بازار موضوع از طريق تماس با مركز فوريت هاي 110 به پليس اين شهرستان اطلاع داده شد.

پس از اعلام موضوع يك گروه از مأموران انتظامي به محل اعزام و با هماهنگي مقام قضايي براي بررسي دقيق تر موضوع فرد مورد نظر را به به پليس آگاهي شهرستان تفرش انتقال دادند.

سرگرد " سيروس دالوند" فرمانده انتظامي تفرش در تشريح اين خبر گفت: در ابتدا فرد مورد نظر اظهار داشت كه طلا و جواهرات مربوط به نامزدم است و به خاطر مشكلات مالي قصد فروش آن ها را دارم.

فرمانده انتظامي تفرش در ادامه افزود: براي بررسي بيشتر نامزد متهم به اداره آگاهی احضار شد که در تحقیقات گفت، 4 روز پيش متهم با زور و تهديد طلاهاي من و مادرم را درخواست كرد و گفت در غير اين صورت عكس ها و تصاوير خانوادگي شما را از طريق فضاي مجازي انتشار خواهم داد.

سرگرد دالوند با بيان اين كه متهم پس از اظهارات مالباخته به جرم خود اعتراف كرد، خاطرنشان كرد: فرد كلاهبردار پس از تشكيل پرونده به مرجع قضايي معرفي شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 14:30 | نویسنده : میثم اله وردی |