افتتاح ۲ انبار امدادی در محلات و تفرش در دهه فجر

پایگاه خبری تفرش:

سلیمی هلال احمر1

 مدیرعامل هلال احمر مرکزی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر افتتاح ۲ انبار امدادی در محلات و تفرش افتتاح می شود که هر انبار امدادی با هزار و ۲۰۰ متر زیر بنا و ۵میلیارد ریال هزینه به بهره‌برداری رسیده است.
 

به گزارش پایگاه خبری تفرش به نقل از  خبرگزاری تسنیم، مرتضی سلیمی در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح 2 انبار امدادی در تفرش و محلات اظهار کرد: در این کاروان پزشکان برای رفع نیازهای دارویی محرومان به داروهای مورد نیاز تجهیز شدند و این اقدام، حرکتی خیرخواهانه است که پزشکان به کمک محرومان و نیازمندان می شتابند.

وی افزود: این پزشکان در قالب کاروان سلامت به روستاهای منتخب محروم برای درمان بیماران به صورت رایگان اعزام می‌شوند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره به افتتاح دو انبار امدادی در محلات و تفرش همزمان با دهه مبارک فجر گفت: هر انبار امدادی با هزار و 200 متر زیربنا و 500 میلیون تومان هزینه به بهره‌برداری رسیده است.

سلیمی تصریح کرد: در کلیه شهرستان‌های استان که شعبه جمعیت هلال احمر فعال است، انبار امدادی افتتاح شده است، اضافه کرد: اراک، ساوه، دلیجان، آشتیان و خمین دارای انبار امداد است.

وی افزود: حضور اعضای جمعیت هلال احمراستان مرکزی و کارکنان این جمعیت در مراسم با شکوه راهپیمایی 22 بهمن، ارائه خدمات بهداشتی درمانی در مناطق محروم، ارائه تخفیف 30 درصدی فیزیوتراپی به بیماران و برپایی ایستگاه تست فشارخون در مسیرهای راهپیمایی از مهمترین برنامه‌های این جمعیت است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مرکزی طرح جهاد فجر را از دیگر برنامه های این جمعیت دانست و گفت: در این طرح نیز اعضای امور جوانان این جمعیت برای کمک‌های انسان دوستانه به مناطق روستایی و محروم اعزام می‌شوند.

سلیمی تصریح کرد: 100 برنامه توسط جمعیت هلال احمر مرکزی در ایام‌الله دهه مبارک فجر، اجرا می شود که دیدار با سالمندان و بیماران صعب العلاج، مسابقات ورزشی، برپایی چادرهای سلامت، تجلیل از خانواده های معظم شهدای انقلاب و امدادگر از جمله برنامه‌های جمعیت هلال احمر در دهه مبارک فجر است.

وی افزود: اهدای خون اعضای جوانان، برپایی ایستگاه صلواتی، جذب حامیان سلامت در قالب طرح ملی پنجره های امید، ارائه آموزش های مهارت های زندگی به مددجویان جمعیت، آموزش های ایمن سازی فضای خانواده ها و کارگاه های آموزشی روسای خانه داوطلبی و مربیان را از دیگر برنامه‌های این جمعیت عنوان کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مرکزی با اشاره به اینکه شازند فاقد انبار امداد است، گفت: انبار امدادی این شازند در دستور کار جمعیت هلال احمر بوده و در دستور کار سال آینده قرار دارد.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 17:54 | نویسنده : میثم اله وردی |