در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 80 برنامه متنوع و ویژه در تفرش برگزار می‌شود

پایگاه خبری تفرش:

معاون فرماندار شهرستان تفرش از برگزاری بیش از 80 برنامه متنوع، باشکوه و ویژه در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: 80 برنامه متنوع و ویژه در تفرش برگزار می‌شود

به گزارش   پایگاه خبری تفرش به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، سعید مؤیدی بعد از ظهر امروز در دومین جلسه ستاد دهه فجر که با حضور مسئولین کمیته‌های دهه فجر در فرمانداری تفرش تشکیل شد، اظهار داشت: باید از ظرفیت‌‌های فرهنگی و هنری ستاد بزرگداشت دهه فجر در راستای اجرای برنامه‌های مختلف و متنوع فرهنگی و هنری در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی به منظور برگزاری هر چه با شکوه‌تر این جشن استفاده برد.

وی تصریح کرد: لازم است دامنه این فعالیت‌ها بسط و گسترش یابد و بستری فراهم شود تا خاطرات شیرینی از ایام‌الله دهه فجر در ذهن اقشار مختلف مردم به ویژه کودکان و نوجوانان ثبت شود.

معاون فرماندار شهرستان تفرش افزود: با توجه به بالا بودن تراکم و تعدد برنامه‌ها  جلوگیری از تداخل برنامه‌ها و موازی کاری نکته‌ای است که باید به آن توجه شود.

مؤیدی با تأکید بر اینکه مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید نگاه تکلیفی به برنامه‌های دهه فجر داشته باشند، بیان کداشت: حاکم بودن نگاه تکلیفی در تمام مسایل از شاخصه اصلی الهی بودن و خالصانه بودن عملکرد دستگاه‌های اجرایی به شمار می‌رود و باید با بهر‌ه‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و توان شهرستان برنامه‌های دهه مبارک فجر را به طور مطلوب برگزار کنیم.

در این جلسه، مسئولان کمیته‌ها طرح‌ها و برنامه‌های تدوین شده خود را در خصوص این ایام در عناوین مختلف طرح، جمع‌بندی و  تصویب کردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 19:2 | نویسنده : میثم اله وردی |